Μπορεί ο Σεπτέμβριος να είναι ο πρώτος μήνας μίας νέας εποχής, αυτής του Φθινοπώρου, αλλά παραδοσιακά είναι και ο μήνας που σηματοδοτεί μία νέα εποχή και περίοδο ανανέωσης για τις επιχειρήσεις. Μετά το καλοκαίρι, οι καταναλωτές επιστρέφουν στους ρυθμούς τους, οι εταιρείες θέτουν νέους στόχους και η αγορά προετοιμάζεται για τις πιο δυνατές εμπορικές περιόδους του έτους (Black Friday, Cyber Monday και Χριστούγεννα).
Είναι όμως το Φθινόπωρο και η ιδανική στιγμή για να επενδύσεις στη δημιουργία ή την αναβάθμιση του e-shop σου;
Πάμε να δούμε μαζί τους λόγους γιατί η επένδυση στο e-shop σου την περίοδο του Σεπτεμβρίου, μπορεί να σου δώσει στρατηγικό πλεονέκτημα για όλη την υπόλοιπη περίοδο του έτους.

1. Προετοιμασία για την εορταστική περίοδο
Η πιο δυνατή εμπορική περίοδος του έτους αποτελείται από τους μήνες Οκτώβριο, Νοέμβριο και Δεκέμβριο. Με την Black Friday να κυριαρχεί στις προτιμήσεις των καταναλωτών και τη Cyber Monday να έρχεται να ολοκληρώσει τη διαδικτυακή επέλαση των καταναλωτών, αδιαμφισβήτητα από τα μέσα Οκτωβρίου έως τα μέσα Νοεμβρίου το ενδιαφέρον των καταναλωτών επικεντρώνεται στο διαδίκτυο. Ένα e-shop που θα είναι έτοιμο από το φθινόπωρο, θα προλάβει να:
- ενισχύσει την online παρουσία του
- δοκιμάσει συστήματα και λειτουργίες
- εφαρμόσει στρατηγικές marketing εγκαίρως
Έτσι, όταν έρθει η δυνατή περίοδος, η επιχείρηση θα βρίσκεται σε πλεονεκτική θέση.

2. Οι καταναλωτές επιστρέφουν δυναμικά online
Μαζί με την επιστροφή των καταναλωτών στους καθημερινούς τους ρυθμούς, έρχεται και η συνήθειά τους για online αναζητήσεις και αγορές. Έτσι, το φθινόπωρο είναι η στιγμή που τα Google Analytics των e-shop αρχίζουν να καταγράφουν αυξητική τάση και το marketing budget των επιχειρήσεων αρχίζει να αυξάνεται και αυτό αναλογικά. Είναι η στιγμή που:
- αυξάνεται το traffic στα e-shop
- μεγαλώνει η πρόθεση αγοράς
- δημιουργούνται νέες καταναλωτικές συνήθειες
Ένα καλοσχεδιασμένο e-shop που θα “γεννηθεί” αυτή την περίοδο, θα μπορεί να αξιοποιήσει τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες και να καλύψει τις ανάγκες του κοινού για ξεχωριστή εμπειρία αγορών.

3. Νέοι στόχοι για τις επιχειρήσεις
Οι περισσότερες επιχειρήσεις αναπροσαρμόζουν τα πλάνα τους τον Σεπτέμβριο και οργανώνονται για τη νέα χρονιά. Η δημιουργία ή/και η αναβάθμιση ενός e-shop συνδέεται με:
- νέα εταιρική στρατηγική
- αύξηση ανταγωνιστικότητας
- βελτίωση της εμπειρίας πελατών
Μία επένδυση προς αυτή την κατεύθυνση δίνει ώθηση στην ανάπτυξη της επιχείρησης και στην αύξηση του κύκλου εργασιών της για το νέο οικονομικό έτος.

4. Τεχνολογικά οφέλη
Φυσικά, οι νέες τεχνολογίες που θα υϊοθετηθούν αυτή την περίοδο, θα παίξουν καταλυτικό ρόλο για την βελτίωση της διαδικτυακής παρουσίας ενός e-shop αλλά και την ισχυροποίηση της θέσης της επιχείρησης στον ανταγωνισμό. Τεχνολογικές αναβαθμίσεις αυτή την περίοδο, όπως:
- βελτιστοποίηση ταχύτητας
- mobile-first σχεδίαση
- εφαρμογή νέων εργαλείων marketing (SEO, email automation, AI tools, κλπ)
θα βοηθήσουν να προετοιμαστεί η επιχείρηση και το e-shop της για την έντονη ανταγωνιστικά περίοδο που έρχεται.
Το φθινόπωρο είναι η εποχή των νέων ξεκινημάτων. Επενδύοντας τώρα σε ένα e-shop, προετοιμάζεσαι στρατηγικά για την επόμενη μέρα, ισχυροποιείς τη θέση σου στον ανταγωνισμό και θέτεις τις βάσεις για την ανάπτυξη της επιχείρησής σου. Στην Bitmyjob σχεδιάζουμε μαζί την επόμενη μέρα της ψηφιακής παρουσίας της επιχείρησής σου και φροντίζουμε να γίνεις ανταγωνιστικός σε έναν κόσμο που γίνεται ολοένα και πιο ψηφιακός.