fbpx

4 περιπτώσεις αποστολής SMS σε πελάτες που θα το εκτιμήσουν

Δεν υπάρχει τίποτα πιο κουραστικό από το να ενοχλείσαι στο προσωπικό σου κινητό τηλέφωνο χωρίς πραγματικό και ουσιαστικό λόγο. Οποιαδήποτε προσπάθεια ενημέρωσης με SMS ή (ακόμη χειρότερα) προώθησης προϊόντων/υπηρεσιών θα πέσει στο κενό και ίσως να έχει και αντίθετα αποτελέσματα αν πρώτα δεν έχεις προετοιμάσει τον παραλήπτη για αυτό το SMS.

Σου δίνουμε 4 περιπτώσεις αποστολής SMS σε πελάτες που θα εκτιμήσουν την αποστολή του και θα ανεβάσουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών.

1. Όταν καταχωρηθεί επιτυχώς η παραγγελία του

Χωρίς να είναι απολύτως απαραίτητο, μία καλή πρακτική είναι να στέλνεις αυτοματοποιημένα ένα ενημερωτικό SMS όταν ένας πελάτης καταχωρήσει μία παραγγελία στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα. Ενημέρωσε ότι έλαβες με επιτυχία την παραγγελία του και ότι ήδη προετοιμάζεται για αποστολή. Μην ξεχάσεις να τον ευχαριστήσεις που προτίμησε το ηλεκτρονικό σου κατάστημα για την αγορά του!

2. Όταν εκδοθεί κωδικός αποστολής (voucher) για την παραγγελία του

Ένα σημαντικό SMS είναι αυτό που ενημερώνει τον πελάτη ότι η παραγγελία του έφυγε από το κατάστημά σας. Είναι σημαντικό σε αυτό το SMS να συμπεριλαμβάνεται και ο κωδικός αποστολής της παραγγελίας ώστε ο πελάτης να είναι σε θέση να την αναζητήσει όποτε το επιθυμεί. Με αυτό τον τρόπο ο πελάτης περιμένει την παραγγελία του και έχει το νου του να την αναζητήσει αν χρειαστεί.

3. Όταν έχει ο κουριερ την παραγγελία στα χέρια του προς παράδοση

Μία εξαιρετικά σημαντική στιγμή να λάβει ένα ενημερωτικό SMS ο πελάτης είναι όταν έχει προγραμματιστεί η παράδοση της παραγγελίας του και βρίσκεται στα χέρια του κουριερ. Έτσι, θα φροντίσει να βρίσκεται στο σπίτι του ή να ενημερώσει εγκαίρως το κατάστημα κουριερ με τον τρόπο που επιθυμεί να παραλάβει. Με αυτό τον τρόπο θα καταφέρετε να μειώσετε σημαντικά το ποσοστό επιστροφών των παραγγελιών σας.

4. Όταν πρέπει να ενημερώσετε τον πελάτη για κάτι σημαντικό σχετικά με την παραγγελία του

Ένας σημαντικός λόγος αποστολής SMS είναι και όταν επιθυμείτε να ενημερώσετε τον πελάτη σχετικά με κάτι σημαντικό που αφορά την παραγγελία του (π.χ. λανθασμένη διαθεσιμότητα, αποτυχημένη πληρωμή, καθυστέρηση στην αποστολή, κλπ). Αν και συνήθως ο λόγος ενημέρωσης μπορεί να μην χαροποιήσει ιδιαίτερα τον πελάτη, σίγουρα θα εκτιμήσει ότι ενημερώθηκε εγκαίρως.

Θυμήσου! Είσαι εξουσιοδοτημένος να χρησιμοποιείς το κινητό τηλέφωνο του πελάτη μόνο για ότι αφορά τη συγκεκριμένη παραγγελία του. Για ενδεχόμενες προωθητικές ενέργειες σε οποιοδήποτε άλλο χρονικό διάστημα, θα πρέπει να έχεις λάβει την ξεκάθαρη συναίνεσή του.