Πόσες φορές σπατάλησες χρόνο και χρήμα την εβδομάδα της Black Friday και δεν είχες σε πωλήσεις τα αποτελέσματα που περίμενες; Μπορείς να έχεις αποτελεσματικές πωλήσεις αν ακολουθήσεις απλές συμβουλές από τους ειδικούς. Σου προσφέρουμε κάποια tips για να έχεις πιο αποδοτικές πωλήσεις την εβδομάδα της Black Friday!
1. Ανάδειξε επιλεγμένους κωδικούς προϊόντων
Απέφυγε μαζικές εκπτώσεις σε κατηγορίες ή και σε όλα τα είδη του καταστήματος. Εστίασε σε προϊόντα που θα έχεις άμεσο ώφελος από την πώλησή τους, όπως προϊόντα που έχεις για μεγάλο χρονικό διάστημα σε stock (“κάθονται” στο κατάστημά σου) ή προϊόντα που έχεις μεγάλο περιθώριο κέρδους και μπορείς να προσφέρεις μία καλή έκπτωση. Κάνε πραγματικές εκπτώσεις που θα τραβήξουν το ενδιαφέρον των αγοραστών και θα χτίσουν μία σχέση εμπιστοσύνης ακόμη και μετά τη Black Friday.
2. Απόφυγε το επιθετικό marketing την εβδομάδα του black friday
Η εβδομάδα της Black Friday είναι η χειρότερη εβδομάδα που θα μπορούσες να επιλέξεις για επιθετικό marketing. Μεγάλες εταιρείες σπαταλούν υπέρογκα ποσά σε διαδικτυακές προωθήσεις, με αποτέλεσμα να πρέπει να δαπανηθούν πάρα πολλά χρήματα για ένα αξιοπρεπές αποτέλεσμα. Αυτό συμβαίνει γιατί στην πραγματικότητα η προβολή των διαφημίσεων στα περισσότερα κανάλια πωλήσεων γίνεται με τη μορφή δημοπρασιών, με αποτέλεσμα όποιος πληρώσει περισσότερα θα είναι και αυτός που θα κερδίσει τη δημοπρασία και θα εμφανιστεί η διαφήμισή του. Διάβασε το 3 και το 4 για το τι πρέπει να κάνεις την εβδομάδα της Black Friday για καλύτερα αποτελέσματα.
3. Ενίσχυσε τη σχέση σου με το υφιστάμενο πελατολόγιο σου
Μία καλή μέθοδος για την εβδομάδα της Black Friday είναι να εστιάσεις στους πελάτες σου, που ήδη σε έχουν εμπιστευτεί για τις αγορές τους και θα δώσουν μεγαλύτερη προσοχή στις καμπάνιες και τις προσφορές του e-shop σου. Είναι μία καλή ευκαιρία να τους δώσεις μία πραγματική προσφορά μέσω μίας καμπάνιας Newsletter ή ακόμη και μέσω τηλεφώνου ή SMS. Είναι ένας τρόπος να αυξήσεις τις παραγγελίες σου την εβδομάδα της Black Friday σπαταλώντας ένα μικρό έως μηδενικό ποσό για διαφήμιση.
4. Δούλεψε πιο σκληρά την εβδομάδα πριν την εβδομάδα της black friday
Η εβδομάδα ακριβώς πριν τη Black Friday είναι η καταλληλότερη για μία επιθετική διαφήμιση, με σκοπό να χρησιμοποιήσεις αυτό το κοινό που θα έχεις συλλέξει στο pixel την εβδομάδα της Black Friday για Remarketing. Αυτό θα σου προσφέρει χαμηλότερα κόστη στοχευμένης διαφήμισης.
5. Δημιούργησε ΣΕΤ προϊόντων και προώθησέ τα μαζί
Είναι μία καλή ευκαιρία να προωθήσεις συνδυαστικά προϊόντα και να αυξήσεις το καλάθι σου. Βρες τα κατάλληλα προϊόντα και δημιούργησε ξεχωριστά σετ που θα τα προωθήσεις με μία καλή έκπτωση. Αν αυτά αποτελούνταν από προϊόντα μη κινήσιμα, θα ήταν μία καλή ευκαιρία παράλληλα να ελευθερώσεις χώρο στην αποθήκη σου. Μην διστάσεις να παίξεις και ακριβώς στο κόστος για προϊόντα που έχεις πάρα πολύ καιρό ή για προϊόντα που κινδυνεύουν να μείνουν στο ράφι!
6. Έλεγξε την ταχύτητα του e-shop σου
Η αποδοτικότητα του ηλεκτρονικού σου καταστήματος είναι εξαιρετικά σημαντική για μία άμεση πώληση. Η εμπειρία που θα προσφέρεις στον χρήστη μέσω του καταστηματός σου είναι άμεσα συνδεδεμένη με την ταχύτητα του e-shop σου αλλά και με την ευκολία στην περιήγηση. Πρέπει να είσαι σε θέση να προσφέρεις μία ωραία εμπειρία χρήσης και μία απροβλημάτιστη και γρήγορη αγορά.
Εσύ πόσο έτοιμος είσαι για τη Black Friday; Μπορεί να μην προλαβαίνεις πλέον να ετοιμαστείς για τη Black Friday, είναι όμως πολύ σημαντικό να έχεις δίπλα σου συνεργάτες που θα μπορούν να σε συμβουλεύουν διαρκώς με σκοπό να προσφέρεις τα μέγιστα από το e-shop σου.
Μίλα μας για το Project σου σήμερα και θα σε συμβουλέψουμε για μία αποδοτική πώληση!