fbpx

Drupal Commerce VS Magento 2

Συγκρίνοντας δυο διαφορετικές πλατφόρμες, είναι σημαντικό αρχικά να εστιάσουμε στον λόγο για τον οποίο δημιουργήθηκαν. Το Drupal είναι ένα πανίσχυρο σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (CMS), ενώ το Magento είναι ένα επαγγελματικό ηλεκτρονικό κατάστημα σχεδιασμένο και φτιαγμένο να πουλάει. Το Drupal δεν μπορεί να πουλήσει από μόνο του. Για να το καταφέρει, το core του Drupal τροποποιήθηκε δημιουργώντας το Drupal Commerce.

Όπως γίνεται ξεκάθαρα αντιληπτό, είναι άδικο να συγκρίνουμε μία πλατφόρμα που δεν είναι εξαρχής σχεδιασμένη ως eCommerce, με το Magento που αμιγώς σχεδιάστηκε για να είναι eCommerce. Παρόλα αυτά θα το κάνουμε, σε μία προσπάθεια να βοηθήσουμε όσους βρίσκονται σε δίλημμα επιλογής της κατάλληλης πλατφόρμας.

Βασική αρχή: Επιλογή των κατάλληλων εργαλείων για την κατάλληλη δουλειά.

Στην BitMyJob υλοποιούμε λύσεις τόσο με Drupal όσο και με Magento. Έχοντας στο οπλοστάσιο μας όλα τα διαθέσιμα εργαλεία, επιλέγουμε πάντα αυτά που είναι κατάλληλα για τα έργα που μας ανατίθενται. Η επιλογή του Drupal eCommerce για έναν συνεργάτη μας που θέλει να αναπτυχθεί στο χώρο του eCommerce θα του έφερνε γρήγορα αρκετούς περιορισμούς, όπως φυσικά και η επιλογή του Magento για έναν συνεργάτη μας που επιθυμεί μία δυναμική διαχείριση περιεχομένου (π.χ. ειδησεογραφικού portal, κλπ). Γιαυτό το λόγο είναι πολύ σημαντικό να θέσουμε ένα ερώτημα ώστε να μας είναι ξεκάθαρη η πλατφόρμα που θα χρησιμοποιήσουμε:

Πουλάμε περιεχόμενο ή προϊόν;

Όσο απλό και αν μας φαίνεται αυτό το ερώτημα, είναι καθοριστικής σημασίας για την επιλογή μας.

Αν επιθυμούμε να κατασκευάσουμε μία λύση που προωθεί αρθρογραφία μέσω συνδρομητικής υπηρεσίας, το Drupal Commerce φαντάζει μια υπέροχη λύση, καθώς θα έχουμε όλες τις δυνατότητες που μας δίνει ένα σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (CMS) για τη δημιουργία και διαχείριση της αρθρογραφίας μας (πρωτεύων στόχος), ενώ επιπρόσθετα θα μπορούμε να δεχθούμε και online πληρωμές συνδρομών (δευτερεύων στόχος).

Αν από την άλλη πλευρά επιθυμούμε να κατασκευάσουμε μία λύση που διαθέτει προϊόντα προς πώληση διαδικτυακά (πρωτεύων στόχος) και παράλληλα διαθέτει υποστηρικτική θεματολογία των προϊόντων (δευτερεύων στόχος), τότε η επιλογή μίας πλατφόρμας που έχει σχεδιαστεί ως eCommerce είναι μονόδρομος. Αν αυτή η πλατφόρμα πρέπει να είναι τόσο δυνατή όσο το Magento, αυτό εξαρτάται κάθε φορά από το business model της κάθε εταιρείας, και εδώ η έμπειρη ομάδα της BitMyJob μπορεί να σας καθοδηγήσει στην κατάλληλη επιλογή πλατφόρμας για το παραδοσιακό μοντέλο πώλησης προϊόντων.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η BitMyJob υλοποιεί λύσεις σε όλες τις διαθέσιμες πλατφόρμες (Drupal – OpenCart – Magento) και παρόλο που εξειδικεύεται σε large scale λύσεις με Magento, διαθέτει τμήματα υλοποιήσεων και στις άλλες πλατφόρμες.

Θυμηθείτε! Επιλέξτε σοφά την εταιρεία που θα υλοποιήσει το επόμενο project σας και δώστε προτεραιότητα σε αυτές τις εταιρείες που μπορούν να προσφέρουν πολλαπλές λύσεις ώστε να είναι σε θέση να σας καθοδηγήσουν σωστά στην επόμενή σας επιλογή.