Κατασκευή eshop με απεριόριστους τρόπους παράδοσης και προορισμούς
Μεταφορικά
Τα μεταφορικά είναι ένα κρίσιμο κομμάτι στη λειτουργία ενός eshop, καθώς περιλαμβάνει τη μεταφορά των προϊόντων από τον πωλητή προς τον πελάτη.
Όταν ένας υποψήφιος πελάτης κάνει την παραγγελία του μέσω ενός eshop, είναι σημαντικό να γνωρίζει τις επιλογές του, πόσο γρήγορα θα λάβει την παραγγελία του και φυσικά πόσο θα του κοστίσει.
Μέθοδοι Αποστολής
Τα eshop προσφέρουν διάφορες μεθόδους αποστολής για να καλύψουν τις διαφορετικές προτιμήσεις των πελατών. Οι συνήθεις επιλογές περιλαμβάνουν την τυπική αποστολή, την ταχεία αποστολή και τη διεθνή αποστολή. Η διαθεσιμότητα αυτών των μεθόδων μπορεί να εξαρτάται από τον προορισμό, το βάρος και τις διαστάσεις του πακέτου.
Αποστολή με εταιρία Courier
Αν και υπάρχουν πολλές εταιρίες courier, πρέπει να δωθεί μεγάλη προσοχή στις υπηρεσίες που προσφέρουν αλλά και στο κόστος τους. Το κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα θα πρέπει να προσέξει οι υπηρεσίες που θέλει να προσφέρει, να υποστηρίζονται από την εταιρία courier που θα επιλέξει.
Για παράδεγμα, να υποστηρίζει τη μεταφορά σε όλες τις περιοχές της χώρας, ακόμα και τις απομακρυσμένες περιοχές. Ή στην περίπτωση που ζητηθεί, να υποστηρίζει παράδοση το Σάββατο.
Αποστολή με μεταφορική εταιρία
Υπάρχουν περιπτώσεις που τα προϊόντα που πουλάει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι μεγάλου όγκου και δεν συμφέρει να παραδωθούν με κάποια εταιρία courier. Τότε, καλό θα είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα να συνεργάζεται με μία μεταφορική εταιρία για να μπορεί να εξυπηρετήσει τους πελάτες της και σε αυτές τις περιπτώσεις.
Υπολογισμός Κόστους με Κανόνες
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι υπολογισμού των μεταφορικών. Οι περιορισμοί μπορεί να ποικίλουν, ανάλογα με τις απαιτήσεις, δηλαδή το βάρος του προϊόντος, τον προορισμό της αποστολής, τη μέθοδο αποστολής, τις διαστάσεις του προϊόντος και λοιπά.
Οι πιο κοινοί κανόνες υπολογισμού του κόστους είναι:
Ο συνδυασμός και η πολυπλοκότητα αυτών των κανόνων μπορεί να οδηγήσει σε μεγάλο αριθμό πιθανών τρόπων υπολογισμού των εξόδων αποστολής. Κάθε επιχείρηση ή πάροχος υπηρεσιών αποστολής μπορεί να έχει τη δική της μοναδική προσέγγιση και σειρά κανόνων για τον υπολογισμό των εξόδων αποστολής με βάση τις συγκεκριμένες ανάγκες και περιορισμούς τους.