Κατασκευή Ιστοσελίδας GIANNOPOULOS TOURS
Κατασκευή ιστοσελίδας για το ταξιδιωτικό γραφείο GIANNOPOULOS TOURS, με τη χρήση της πλατφόρμας WordPress.
Κατασκευή ιστοσελίδας για το ταξιδιωτικό γραφείο GIANNOPOULOS TOURS, με τη χρήση της πλατφόρμας WordPress.
GIANNOPOULOS TOURS
Η BitMyJob ανέλαβε την κατασκευή της ιστοσελίδας για το ταξιδιωτικό γραφείο GIANNOPOULOS TOURS. Ένα project με δυνατότητα κράτησης μέσω φόρμας επικοινωνίας, με εύχρηστη αναζήτηση και μοντέρνο σχεδιασμό. Η ιστοσελίδα κατασκευάστηκε με τη χρήση της πλατφόρμας WordPress.
DESIGN
Η δυνατότητα του responsive σχεδιασμού αποτελεί ουσιαστικό στοιχείο στην κατασκευή ιστοσελίδων, διασφαλίζοντας αψεγάδιαστη εμφάνιση και λειτουργία σε κάθε συσκευή. Ο responsive σχεδιασμός για την επιχείρηση GIANNOPOULOS TOURS, εξασφαλίζει ομαλή εμπειρία για το χρήστη και βελτιστοποιεί την αναζητησιμότητα στο διαδίκτυο, ενισχύοντας την προσβασιμότητα και την ανταγωνιστικότητα της ιστοσελίδας.
Η λειτουργικότητα μίας ιστοσελίδας αποτελεί τον πυρήνα της ψηφιακής της παρουσίας, διαμορφώνει την εμπειρία του χρήστη και εξυπηρετεί τους σκοπούς της. Στο πλαίσιο της λειτουργικότητας και κατά τη διάρκεια της κατασκευής της ιστοσελίδας για το ταξιδιωτικό γραφείο GIANNOPOULOS TOURS, ενσωματώσαμε φόρμες επικοινωνίας και αναζήτησης για την προβολή των εκδομών του ταξιδιωτικού γραφείου. Η συνεχής αναβάθμιση και προσαρμογή στις τεχνολογικές εξελίξεις διασφαλίζει ότι η ιστοσελίδα προσφέρει όχι μόνο προσιτή, αλλά και ενιαία εμπειρία, ενισχύοντας τη συνολική της αποτελεσματικότητα και ανταποκρίνεται στις ανάγκες του κοινού της.
01.
Η αναζήτηση επιτρέπει στους χρήστες να ορίζουν συγκεκριμένα κριτήρια, όπως λέξη-κλειδί, διάρκεια ή/και κατηγορία εκδρομής και να βρίσκουν εύκολα ταξιδιωτικά πακέτα, εξασφαλίζοντας άμεση πλοήγηση.
02.
Η φόρμα κράτησης εκδρομών επιτρέπει στους χρήστες να κλείνουν εύκολα ταξιδιωτικά πακέτα, συμπληρώνοντας απλά και γρήγορα τα στοιχεία τους.
03.
Δυνατότητα δημιουργίας άρθρων με θεματολογία σχετική του αντικειμένου του ιστοτόπου. Οργανωμένη εμφάνιση των άρθρων του blog, με τίτλους, φωτογραφίες και ημερομηνία. Αυτό, βοηθάει το SEO της ιστοσελίδας καθώς παρέχει περισσότερο περιεχόμενο για να το εντοπίσουν οι μηχανές αναζήτησης.
04.
Μέσα από την αναζήτηση σε συγκεκριμένες κατηγορίες εκδρομών, οι χρήστες μπορούν να περιορίσουν τις επιλογές τους ανάμεσα σε κατηγορίες όπως εκδρομές εσωτερικού ή εξωτερικού, και να αναζητήσουν προορισμούς που ταιριάζουν στα ενδιαφέροντά τους. Έτσι, η διαδικασία επιλογής της ιδανικής εκδρομής γίνεται πιο απλή και γρήγορη, διασφαλίζοντας ότι κάθε χρήστης θα βρει ακριβώς αυτό που ψάχνει χωρίς χρονοτριβές.
05.
Κάθε προορισμός έχει τη δική του ξεχωριστή σελίδα, όπου προβάλλονται όλα τα διαθέσιμα ταξιδιωτικά πακέτα για τη συγκεκριμένη τοποθεσία. Οι χρήστες μπορούν να δουν αναλυτικές πληροφορίες για τις εκδρομές, να συγκρίνουν επιλογές και να επιλέξουν εύκολα την ιδανική εκδρομή, κάνοντας την πλοήγηση πιο στοχευμένη και αποτελεσματική.
06.
Προβάλλονται επιλεγμένα ταξιδιωτικά πακέτα και δημοφιλείς προορισμοί, προσφέροντας στους χρήστες εύκολη πρόσβαση σε κορυφαίες εκδρομές. Μέσα από αυτή τη λειτουργία, οι επισκέπτες μπορούν να ανακαλύψουν γρήγορα τις καλύτερες επιλογές, χωρίς να χρειάζεται να αναζητήσουν περαιτέρω, κάνοντας την εμπειρία πλοήγησης πιο απολαυστική και άμεση.
Η χρωματική παλέτα που χρησιμοποιείται στην κατασκευή μίας ιστοσελίδας αποτελεί ένα βασικό στοιχείο του brand. Η σωστή επιλογή χρωμάτων δεν αφορά μόνο την αισθητική, αλλά επηρεάζει και τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνεται ο χρήστης το περιεχόμενο. Οι χρήστες συνδέουν συγκεκριμένα χρώματα με την επωνυμία της ιστοσελίδας και είναι πιο πιθανό να τα θυμούνται και να επιστρέφουν.
ΜΙΛΗΣΕ ΜΑΣ
Δώσε μας την ευκαιρία να σε γνωρίσουμε, να ανταλλάξουμε απόψεις και να σου προτείνουμε την καλύτερη λύση για το επόμενο project σου.
ΜΙΛΗΣΕ ΜΑΣ
Δώσε μας την ευκαιρία να σε γνωρίσουμε, να ανταλλάξουμε απόψεις και να σου προτείνουμε την καλύτερη λύση για το επόμενο project σου.