fbpx

Πώς να δημιουργήσετε μία σελίδα “Σχετικά με εμάς” και να κερδίσετε αξιοπιστία για την επιχείρησή σας

Το κύριο πρόβλημα με τις σελίδες “Σχετικά με εμάς” είναι ότι συχνά επικεντρώνονται μόνο στην επιχείρηση. Το να μιλάτε για το δικό σας brand φαίνεται σωστή ιδέα, αλλά η σελίδα σας «Σχετικά με εμάς» θα πρέπει να έχει κάτι περισσότερο από αυτό.

Γιατί το κοινό-στόχος σας θα πρέπει να επενδύσει συναισθηματικά στην επιχείρησή σας; Γιατί είστε ο καλύτερος άνθρωπος για να λύσετε τα προβλήματα των πελατών σας; Στον κόσμο του eCommerce, αυτό ακριβώς κάνετε – χτίζετε εμπιστοσύνη και δημιουργείτε ένα προϊόν που αναζητούν οι άνθρωποι.

Η πραγματική σύνδεση με την αγορά-στόχο σας απαιτεί την ευθυγράμμιση των αξιών σας, την αφήγηση της ιστορίας σας και τις σωστές υποσχέσεις. Η σελίδα “Σχετικά με εμάς” είναι ένα μέρος όπου μπορείτε να δείξετε στους πιθανούς πελάτες σας ποιοι ακριβώς είστε.

Τι είναι μία σελίδα «Σχετικά με εμάς»;

Μια καλή σελίδα “Σχετικά με εμάς” εκφράζει την ταυτότητα του brand σας και αναδεικνύει τους ανθρώπους πίσω από αυτήν.

Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει:

  • Πώς ξεκινήσατε την επιχείρησή σας
  • Τι κάνει εσάς και την επιχείρησή σας μοναδικούς
  • τις αξίες και τις πεποιθήσεις της επωνυμίας σας
  • Γιατί οι online καταναλωτές πρέπει να σας επιλέξουν

Το να αφηγηθείτε την ιστορίας σας και να μοιραστείτε τις αξίες σας μέσω της σελίδας “Σχετικά με εμάς” είναι ένας ισχυρός τρόπος για να οικοδομήσετε εμπιστοσύνη με τους δυνητικούς πελάτες σας.

Γιατί;

Επειδή, αφού την διαβάσουν, επενδύουν συναισθηματικά περισσότερο στην επιχείρησή σας. Αν ένας αγοραστής μπορεί να ταυτιστεί με τις αξίες, τις δυσκολίες ή τις νίκες σας, θα αρχίσετε να χτίζετε μια σχέση μαζί του.

Γιατί χρειάζεστε μια σελίδα «Σχετικά με εμάς»;

Σε έναν κόσμο γεμάτο ψηφιακές επιχειρήσεις και ιστοσελίδες, η δημιουργία μιας ισχυρής παρουσίας στο διαδίκτυο είναι απαραίτητη, ειδικά αν είστε μία καινούρια επιχείρηση που μόλις ξεκίνησε τη λειτουργία της. Η σελίδα “Σχετικά με Εμάς” παίζει ζωτικό ρόλο σε αυτή την προσπάθεια, λειτουργώντας ως η ψηφιακή σας ταυτότητα και χτίζοντας ουσιαστικές σχέσεις με το κοινό-στόχο σας.

Δεν είστε ακόμα σίγουροι αν χρειάζεστε αυτή τη σελίδα για την online προβολή της επιχείρησή σας;

Σας δίνουμε μερικούς ακόμα λόγους:

1. Είναι δημοφιλείς στους νέους επισκέπτες

Οι σελίδες “Σχετικά με εμάς” έχουν σημειώσει τεράστια αύξηση της επισκεψιμότητας τα τελευταία χρόνια.

Γιατί συμβαίνει αυτό;

Οι άνθρωποι γίνονται όλο και πιο συνειδητοποιημένοι σχετικά με το πού ξοδεύουν τα χρήματά τους και ποιες επιχειρήσεις επιλέγουν να υποστηρίξουν. Επομένως, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργήσετε μια σελίδα που παρέχει αυτές τις πληροφορίες στους δυνητικούς πελάτες σας.

2. Δείχνει γιατί είστε μοναδικοί

Κανείς άλλος δεν λειτουργεί μια επιχείρηση σαν τη δική σας και για τους ίδιους λόγους που λειτουργείτε εσείς. Η σελίδα “Σχετικά με εμάς” είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να το μοιραστείτε αυτό.

Μια αυθεντική ιστορία, σάς διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό και οι πελάτες περιμένουν να μάθουν γι’ αυτήν στη σελίδα «Σχετικά με εμάς».

3. Επιβεβαιώνει το brand σας

Η σελίδα “Σχετικά με εμάς” σας δίνει την ευκαιρία να επιβεβαιώσετε ακριβώς ποιοι είστε και πώς θέλετε να σας αντιλαμβάνεται ο κόσμος. Στην πραγματικότητα, η σελίδα «Σχετικά με εμάς» θα πρέπει να είναι η πιο καθαρή αναπαράσταση του brand σας.

Πώς να φτιάξετε μια σελίδα «Σχετικά με εμάς»

Η σελίδα «Σχετικά με εμάς» μπορεί να περιλαμβάνει ό,τι είναι πιο σημαντικό για το brand σας.

Συμπεριλάβετε τις αξίες και τα πλεονεκτήματά σας

Αν το μοναδικό σας πλεονέκτημα είναι ότι τα προϊόντα σας είναι κατασκευασμένα από βιώσιμα υλικά, εξηγήστε γιατί αυτό είναι σημαντικό για την εταιρεία σας.

Σκεφτείτε τα δυνατά σας σημεία και τις βασικές σας ικανότητες – τι μπορείτε να κάνετε καλύτερα από οποιονδήποτε άλλον; Θυμηθείτε, η θέση σας πρέπει να είναι σαφής και συγκεκριμένη, ώστε οι πελάτες να κατανοούν αμέσως την αξία που προσφέρετε.

Δείξτε τα πρόσωπα της επιχείρησης

Το ανθρώπινο μάτι έλκεται φυσικά από τα πρόσωπα. Σε έναν κόσμο ψηφιακών αλληλεπιδράσεων, η παρουσίαση πραγματικών ανθρώπων πίσω από την επιχείρηση προσδίδει μια αίσθηση αυθεντικότητας και εγγύτητας. Οι επισκέπτες μπορούν να ταυτιστούν με τα πρόσωπα, να κατανοήσουν τις αξίες και την οπτική της ομάδας, χτίζοντας μια πιο προσωπική σχέση με την εταιρεία.

Μια φωτογραφία ολόκληρης της ομάδας σας ή, αν είστε ατομικός επιχειρηματίας, μια απλή φωτογραφία προφίλ του εαυτού σας θα πρέπει να είναι αρκετή για να δώσετε ένα φυσικό πρόσωπο στην εταιρεία.

Πείτε την ιστορία του brand σας

Όπως αναφέραμε παραπάνω, η ιστορία της επωνυμίας σας είναι αυτό που σας κάνει να ξεχωρίζετε. Δεν υπάρχει άλλη ιστορία σαν τη δική σας, γι’ αυτό είναι σημαντικό να δώσετε έμφαση.

Ως ιδιοκτήτης ηλεκτρονικού καταστήματος, η αφήγηση ιστοριών είναι ο καλύτερός σας φίλος. Επικεντρώστε την ιστορία σας γύρω από σημαντικά γεγονότα στην ιστορία του brand σας, όπως:

  • Πώς σας ήρθε η ιδέα για την επωνυμία σας
  • Πότε πουλήσατε το πρώτο σας προϊόν
  • Πότε πραγματοποιήσατε τις πρώτες 100 πωλήσεις σας
  • Πώς προσλάβατε τον πρώτο σας υπάλληλο

Η αφήγηση της ιστορίας σας, σας επιτρέπει να συνδεθείτε με το κοινό σας μέσω κοινών αξιών. Είναι επίσης ένας από τους πιο ισχυρούς τρόπους για να δώσετε ζωή στην επωνυμία σας. Να είστε λοιπόν ειλικρινείς και αληθινοί σχετικά με το ταξίδι σας, την εταιρεία σας και τις ιδέες σας.

Όσο δελεαστικό κι αν είναι, μη γράφετε μια ιστορία που εκτείνεται σε πάνω από 2 χιλιάδες λέξεις – οι πελάτες πιθανότατα δεν θα τη διαβάσουν όλη ούτως ή άλλως. Αντ’ αυτού, κρατήστε τη σύντομη, σχετική και επίκαιρη.

Μοιραστείτε με το κοινό σας τα «Behind the Scenes»

Για τα online καταστήματα, η διαφάνεια στην παραγωγή είναι αναγκαιότητα και όχι επιλογή. Για παράδειγμα, η χρήση βιώσιμων υλικών είναι το ελάχιστο, και οι αγοραστές θέλουν να γνωρίζουν τις λεπτομέρειες για το πώς διοικείτε την εταιρεία σας. Κάτι τόσο απλό όσο λίγες φωτογραφίες από την κατασκευή του προϊόντος σας μπορεί να είναι αρκετό για να δώσει στους πελάτες μια γεύση της διαδικασίας.

Κατευθύνετε τον πελάτη στην επόμενη ενέργεια

Ποιο είναι το επόμενο πράγμα που θέλετε να κάνουν οι πελάτες σας μόλις τελειώσουν την ανάγνωση της σελίδας «Σχετικά με εμάς»; Πιθανότατα δεν θέλετε να τους αφήσετε στο κάτω μέρος της σελίδας χωρίς να έχουν τίποτα να κάνουν.

Δημιουργήστε ένα call to action για να τους στείλετε πίσω στο κατάστημά σας, ή συμπεριλάβετε μια φόρμα επικοινωνίας.

Το κάτω μέρος της σελίδας «Σχετικά με εμάς» είναι ένα μέρος όπου ο αναγνώστης σας είναι ενεργός και ασχολείται με το brand σας, οπότε χρησιμοποιήστε το με σύνεση.

Διατηρήστε ενημερωμένη τη σελίδα «Σχετικά με εμάς»

Μόλις δημιουργήσετε μια φοβερή σελίδα «Σχετικά με εμάς», μοιραστείτε την με τον κόσμο. Αλλά μην ξεχνάτε να την ενημερώνετε κάθε τόσο. Μια καλογραμμένη σελίδα «Σχετικά με εμάς» μπορεί να δημιουργήσει εμπιστοσύνη με τρόπους που καμία άλλη σελίδα δεν μπορεί. Αλλά μια παλιά, ξεπερασμένη σελίδα δείχνει αμέλεια και καταστρέφει την εμπιστοσύνη που έχετε προσπαθήσει να χτίσετε. Για να το αποφύγετε αυτό, συνηθίστε να την ενημερώνετε κάθε 6 μήνες περίπου.

Υπάρχουν πολλά ακόμη που μπορείτε να κάνετε και να πειραματιστείτε, οπότε μη φοβάστε να δοκιμάσετε διαφορετικά πράγματα. Μπορεί να θέλετε να βάλετε ένα βίντεο στη σελίδα σας ή να έχετε και μια φόρμα επικοινωνίας εκεί.

Μόνο εσείς μπορείτε να καθορίσετε τι είναι καλύτερο για εσάς και την επωνυμία σας μέσω τακτικών δοκιμών και αξιολογήσεων!