fbpx

Ήξερες ότι τα κουπόνια μπορούν να αυξήσουν τις πωλήσεις σου; Μάθε πως!

Τώρα που τα ηλεκτρονικά καταστήματα πληθαίνουν όλο και περισσότερο, οι αγοραστές έχουν πολλαπλές επιλογές! Τι θα κάνεις λοιπόν για να ξεχωρίσεις; Η ύπαρξη κουπονιών μπορεί να σε βοηθήσει σε αυτό!

Οι έμποροι λιανικής προσθέτουν κουπόνια και εκπτώσεις στις στρατηγικές μάρκετινγκ για να αυξήσουν τα ποσοστά μετατροπών πωλήσεων και να αυξήσουν την εμπιστοσύνη των πελατών στην επιχείρηση τους.

Ενώ οι εκπτώσεις είναι σίγουρα ελκυστικές για τους αγοραστές, τα ψηφιακά κουπόνια μπορούν επίσης να είναι ένας επιτυχημένος τρόπος ανάπτυξης ενός κοινωνικού μέσου παρακολούθησης των αγοραστών σου. Οι διαδικτυακοί αγοραστές  αξιοποιούν τις προσφορές και τα κουπόνια για μεγαλύτερη εξοικονόμηση χρημάτων. Για τους έμπορους λιανικής από την άλλη, αυτό θα μπορούσε να σημαίνει μια λιγότερο κερδοφόρα πώληση. Ωστόσο, οι έμποροι αυξάνουν συνεχώς τη διανομή ψηφιακών κουπονιών (άλλο ένα 27% έναντι του προηγούμενου έτους και πιθανότατα θα συνεχίσουν να αυξάνονται) για να καλύψουν τη ζήτηση των καταναλωτών που ψωνίζουν στο διαδίκτυο και μέσω των κινητών συσκευών τους. Πώς μπορούν λοιπόν οι έμποροι λιανικής να προσφέρουν μια στρατηγική ψηφιακού κουπονιού και να ικανοποιούν τους στόχους εσόδων και κερδών τους; Ας το ανακαλύψουμε παρακάτω!
κουπόνια

Τι είναι τα ψηφιακά κουπόνια;

Τα ψηφιακά κουπόνια είναι εκπτώσεις και προσφορές που προσφέρονται από τους εμπόρους λιανικής σε υπάρχοντες ή μελλοντικούς πελάτες. Τα ψηφιακά κουπόνια στοχεύουν συνήθως στο να προσελκύσουν έναν καταναλωτή να πραγματοποιήσει μια αγορά στο εκάστοτε ηλεκτρονικό κατάστημα, προσφέροντας ένα συγκεκριμένο ποσοστό έκπτωσης, δωρεάν αποστολή ή οποιαδήποτε άλλης μορφής επιβράβευση.

Ο σκοπός τους είναι κυρίως ο ίδιος, υπάρχουν όμως μερικές μικρές διαφορές μεταξύ των φυσικών κουπονιών και των ψηφιακών. Τα φυσικά κουπόνια είναι πολύ πιο ακριβά για να ενσωματωθούν στη στρατηγική μάρκετινγκ. Τα φυσικά κουπόνια περιλαμβάνουν έξοδα εκτύπωσης, εισαγωγής και διανομής, ενώ τα ψηφιακά κουπόνια μπορούν να αποστέλλονται μέσω sms και email.

Τα ψηφιακά κουπόνια είναι απίστευτα εύκολα στην αποστολή!

Τύποι ψηφιακών κουπονιών

Υπάρχουν πολλών ειδών κουπόνια στην αγορά τα οποία μπορούν να εφαρμοστούν με πολλούς τρόπους.

Οι έμποροι λιανικής αναζητούν πάντα νέους τρόπους για να ικανοποιήσουν τους πελάτες και να τους κρατήσουν περισσότερο στα ηλεκτρονικά τους καταστήματα. Ένας από αυτούς θα μπορούσε να είναι μία προσφορά ή μία μορφή κουπονιού που μπορεί να εφαρμοστεί στην επόμενη αγορά τους.

Οι έμποροι λιανικής συνήθως απαιτούν κάποιο αντάλλαγμα, για την παροχή του κουπονιού, με τη μορφή πληροφοριών. Το αντάλλαγμα αυτό δεν θα μπορούσε να είναι άλλο από τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους, τη συμπλήρωση μίας έρευνας ή άλλες πληροφορίες που μπορούν να βοηθήσουν στην εκτίμηση του αγοραστικού κοινού τους και εν γένει στην αύξηση των πωλήσεων.

1. Κουπόνια με δυνατότητα λήψης.

Αυτοί οι τύποι κουπονιών είναι προσβάσιμοι στους καταναλωτές από διαφορετικές τοποθεσίες. Οι πελάτες κατεβάζουν κουπόνια από το ηλεκτρονικό κατάστημα μιας επιχείρησης, απευθείας από ένα email ή μέσω κοινωνικών μέσων. Τις περισσότερες φορές, αυτά τα κουπόνια είναι προσβάσιμα και από κινητές συσκευές.

2. Κουπονια μονο απο κινητα.

Οι πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου που έχουν ενσωματώσει εφαρμογές για κινητές συσκευές, στις λειτουργίες τους προσφέρουν κουπόνια μόνο για κινητά για να αυξήσουν τις πωλήσεις μέσω κινητού στα διάφορα διαδικτυακά κανάλια.

3. Κωδικοί Προσφοράς

Η αυξανόμενη δημοτικότητα του ηλεκτρονικού εμπορίου συνέβαλε σημαντικά στην αύξηση των κωδικών προσφοράς.

Αυτή η μορφή έκπτωσης είναι πιο διαδεδομένη από τη λήψη κουπονιού και είναι πιο εύκολο για τον πελάτη να ολοκληρώσει την αγορά. Αυτοί οι κωδικοί αποτελούνται από έναν συνδυασμό μοναδικών αριθμών και γραμμάτων και χρησιμοποιούνται συχνά κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς. Μπορούν να είναι για μοναδική χρήση, εξατομικευμένες για ένα άτομο ή ένας γενικός κωδικός που μπορεί να χρησιμοποιηθεί από πολλά άτομα.

4. Αυτόματες εκπτώσεις.

Οι εκπτώσεις που εφαρμόζονται αυτόματα στο ταμείο αυξάνονται με τον καιρό, επειδή ο καταναλωτής δεν χρειάζεται να κάνει τίποτα για να λάβει έκπτωση.

Αυτή η μέθοδος είναι αποτελεσματική, επειδή οι διαδικτυακοί έμποροι λιανικής προσελκύουν τους πελάτες με μια προσφορά έκπτωσης στο καλάθι, μειώνοντας συνεπώς την εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών και το ποσοστό επιστροφών.

κουπόνια

Δημιούργησε στρατηγική για τα κουπόνια σου και ενίσχυσε τις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου!

Όταν χρησιμοποιούνται με το σωστό τρόπο, τα κουπόνια μπορούν να προσθέσουν ένα σημαντικό ποσό εσόδων με ένα μικρό ποσό εξόδων μάρκετινγκ. Ένα κόστος, το οποίο όμως έχει μεγάλες αποδόσεις. Εδώ είναι μερικά από τα μεγαλύτερα πιθανά οφέλη της ενσωμάτωσης καμπανιών κουπονιών στις προσπάθειές σου για εφαρμογή του μάρκετινγκ.

1. Απαλλαγείτε από μη κερδοφόρες πωλήσεις και από είδη που δεν πωλιούνται εύκολα.

Ορισμένα αντικείμενα δεν πωλούνται όπως κάποια άλλα. Ο καλύτερος τρόπος για να απαλλαγείς από αυτά τα αντικείμενα; Πρόσφερε μια έκπτωση, ώστε να μπορείς τουλάχιστον να τα πουλήσεις.

Μερικές φορές ακόμα και μια ποσοστιαία έκπτωση τόσο χαμηλή όσο για παράδειγμα 10% θα βοηθήσει τα αντικείμενα να “πετάξουν” από τα ψηφιακά ράφια. Ωστόσο, λάβε υπόψη το μικτό κέρδος σου.

Το κουπόνι δεν αφορά μόνο την ανάληψη μετρητών. Είναι επίσης μια ευκαιρία να αυξήσεις την ποσότητα των κουπονιών με την πάροδο του χρόνου. Ενδέχεται να μπορέσεις με τον καιρό να προσφέρεις έκπτωση 15%, καθώς και έκπτωση 25% που δεν μπορούσες να προσφέρεις πρώτα.

2. Δημιούργησε τη λίστα των email σου.

Τα δεδομένα είναι πολύτιμα, ειδικά αν είναι δεδομένα από πιθανούς πελάτες.

Πολλά καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου προσφέρουν μια μικρή έκπτωση εάν εγγραφείς στη λίστα email τους. Μπορείς να το κάνεις αυτό και να δημιουργήσεις γρήγορα μια λίστα email 1.000+ ατόμων δίνοντας μόνο έκπτωση 10%!

Το 10% εξακολουθεί να αποτελεί πολύτιμο κίνητρο παρόλο που υπάρχουν υψηλότερες εκπτώσεις που προσφέρονται στο διαδίκτυο.

3. Παρακίνησε τους πελάτες να ξοδέψουν περισσότερα.

Ενσωμάτωσε μηνύματα όπως, “Κερδίστε έκπτωση 20% σε ολόκληρη την παραγγελία σας!”

Αυτό δίνει στον καταναλωτή έναν λόγο να κάνει περισσότερες αγορές στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα και αυξάνει τις πιθανότητες να προσθέσει περισσότερα στην παραγγελία του.

Όπως είπαμε και προηγουμένως η χρήση ενός κουπονιού ή έκπτωσης που εφαρμόζεται αυτόματα στο καλάθι είναι μια μεγάλη ανταμοιβή για τον αγοραστή σου.

4. Μέτρα πόσο αποτελεσματικό είναι το κανάλι που χρησιμοποιείς.

Τα κουπόνια μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν ως ελεγκτές καναλιών. Εάν βάλεις διαφορετικό κουπόνι έκπτωσης 10% στο Facebook, το Instagram και μια καμπάνια μέσω email, μπορείς να δεις ποιο κανάλι έχει την καλύτερη απόδοση. Αν και δεν είναι από τις καλύτερες τεχνικές, θα σου δώσει καθοδήγηση με την πάροδο του χρόνου (υποθέτοντας ότι υπάρχει αρκετός όγκος) με ποιο κανάλι αντιδρούν οι πελάτες σου σε τέτοιες προσφορές. Αυτό μπορεί να σου δώσει μερικές εξαιρετικές πληροφορίες για το πού πρέπει να εστιάσεις το μάρκετινγκ σου.

5. Πρόσθεσε ένα χρονικό περιορισμό.

«Για παραγγελία έως τις 12 μ.μ. στις 31 Δεκεμβρίου κερδίζετε έκπτωση 20%! ”

Σε αυτή την περίπτωση λειτουργεί ο “επείγων παράγοντας”- ή το FOMO (Fear Of Missing Out) μην χάσουν την προσφορά. Αυτό το είδος χρονικού περιορισμού θα ωθήσει πραγματικά πολλούς πελάτες να ολοκληρώσουν την αγορά τους.

6. Λάβε τα σχόλια των πελατών.

“Συμπλήρωσε μια έρευνα 5 λεπτών και κέρδισε έκπτωση 20%!”

Αυτές οι σύντομες έρευνες μπορούν να είναι το κλειδί για τη βελτίωση της επιχείρησής σου και έχουν μεγαλύτερα οφέλη από ένα κουπόνι 20%.

Συλλογικά, αυτές οι πληροφορίες θα μπορούσαν να σε βοηθήσουν να δημιουργήσεις μια πολύ καλύτερη εμπειρία και να γίνεις λιγότερο εξαρτημένος από τις εκπτώσεις στο μέλλον.

7. Στόχευσε σε συγκεκριμένες περιόδους.

Η χρήση της λέξης «Άγιος Βασίλης» την περίοδο των χριστουγεννιάτικων εορτών ως κωδικό κουπονιού  θα βοηθήσει στην προτροπή των πελατών για αγορά.

Είναι επίσης πιο αποτελεσματικό και αξέχαστο να χρησιμοποιείς την τάση της περιόδου στις στρατηγικές μάρκετινγκ. Είναι μια επαναλαμβανόμενη καμπάνια που μπορεί να αλλάξει για να ικανοποιεί τις ανάγκες της επιχείρησής σου κάθε χρόνο.

Προώθησε τα κουπόνια στους πελάτες σου.

Αν έχεις σκοπό να ξεκινήσεις μια στρατηγική κουπονιών, θα πρέπει να ενημερώσεις τους πελάτες σου για αυτό.

Ακολουθούν ορισμένες συνήθεις μέθοδοι που δεν θα σου στοιχίσουν οικονομικά πολύ. Αυτές είναι αποδεδειγμένες τακτικές και πρέπει να αποφέρουν θετικά αποτελέσματα. Μπορείς επίσης να επαναλάβεις ορισμένα από αυτά εντός του χρονικού πλαισίου της καμπάνιας.

1. Email

Συμπερίλαβε έναν κωδικό κουπονιού στη λίστα των email σου κάθε φορά που πραγματοποιείς πωλήσεις εκκαθάρισης προϊόντων, κυκλοφορίες νέων προϊόντων κ.λπ.

Μην ξεχνάς επίσης τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δημιουργούνται από το σύστημα και τις συναλλαγές.

Αν και έχουν έναν συγκεκριμένο σκοπό, είναι μια καλή δοκιμή για τη μέτρηση των αποτελεσμάτων.

2. Κοινωνικά μέσα.

Καταχώρισε ένα κουπόνι 24 ωρών στην ιστορία σου στο Instagram και στο Facebook!

Αυτό βοηθάει στην κοινή χρήση του κουπονιού. Το να ζητήσεις από έναν ακόλουθο να μοιραστεί μια καλή προσφορά αυξάνει την διαφήμιση και την αφομοίωση της επωνυμίας σου.

Να είσαι επινοητικός και δημιουργικός εδώ, καθώς υπάρχουν κυριολεκτικά χιλιάδες άλλες προσφορές και διαφημίσεις. Πρέπει πραγματικά να ξεχωρίσεις από το πλήθος για να το κάνεις αυτό μια κερδοφόρα επιχείρηση.

Βεβαιώσου ότι η εμπιστοσύνη στο κουπόνι σου δεν είναι ο μόνος βασικός παράγοντας.

3. Διαφημίσεις.

Οτιδήποτε από διαφημίσεις  στο Facebook έως διαφημίσεις προβολής στην Google μπορεί να έχει κωδικό κουπονιού στην εικόνα. Αυτό όχι μόνο ενθαρρύνει τους πελάτες να κάνουν κλικ, αλλά επίσης βοηθά να αποκτήσεις πληροφορίες σχετικά με το κανάλι που χρησιμοποίησαν.

4. SMS.

Αρκετά καταστήματα επιλέγουν να στέλνουν εκπτώσεις μέσω γραπτού μηνύματος προκειμένου να οδηγούν τους πελάτες να κάνουν checkout μέσω κινητών.

Η προσφορά ενός κουπονιού μέσω μηνυμάτων SMS είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσελκύσεις κοινό και να αυξήσεις τις μετατροπές σου.

Όμως θα πρέπει να είσαι προσεκτικός στην αποστολή μηνυμάτων κειμένου και σίγουρος ότι έχεις εξασφαλίσει τη συναίνεση του παραλήπτη, καθώς αυτός ο τρόπος προώθησης μπορεί να είναι αρκετά ενοχλητικός και να έχει αντίθετα αποτελέσματα.

5. Σύνδεσμοι συνεργατών.

Η προσφορά συνδέσμων συνεργατών με συνημμένες εκπτώσεις μπορεί να είναι ένας από τους ευκολότερους τρόπους για να κάνεις τους πελάτες να αγοράσουν.

Η κοινή χρήση συνδέσμων συνεργατών είναι τόσο κοντά στο μάρκετινγκ από στόμα σε στόμα. Η χρήση ενός ισχυρού δικτύου συνεργατών μπορεί να μειώσει το κόστος μάρκετινγκ, το κόστος απόκτησης και τις δαπάνες διαφήμισης.

6. Φυσικά γεγονότα.

Η παρακολούθηση εμπορικών εκθέσεων, φεστιβάλ και τοπικών εκδηλώσεων είναι εξαιρετικές τακτικές δημιουργίας εμπορικών σημάτων. Η προσφορά κινήτρων και ειδικών σόου με τη μορφή κουπονιού αυξάνει εκθετικά τις πιθανότητες μετατροπής νέων θαυμαστών και πελατών.

7. Παροχή κουπονιών μέσω Influencer.

Οι Influencer έχουν συχνά τους δικούς τους κωδικούς κουπονιών. Με αυτόν τον τρόπο μπορείς να έρθεις σε επαφή με έναν Influencer, να του δώσεις έναν μοναδικό κωδικό κουπονιού και να παρακολουθήσεις την απόδοση του και πως ο Influencer με έναν κωδικό μπορεί να σε βοηθήσει να αυξήσεις τις πωλήσεις σου.

Τα κουπόνια είναι σίγουρα ένας ελκυστικός τρόπος αύξησης των παραγγελιών και των πωλήσεων. Η ενσωμάτωσή τους στη στρατηγική μάρκετινγκ μπορεί να δημιουργήσει γρήγορα το πελατολόγιο σου και να αυξήσει προσωρινά τα ποσοστά μετατροπής. Προσοχή όμως! Προγραμμάτισε το σωστά και αναλόγως με τον προϋπολογισμό σου!

Έλα να δημιουργήσουμε μια στρατηγική μάρκετινγκ κουπονιών και να σε βοηθήσουμε να τα χρησιμοποιήσεις στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα!