fbpx

Πώς το Magento 2 βοηθάει το eshop σου σχετικά με το SEO;

Αν διαθέτεις ηλεκτρονικό κατάστημα ή σχεδιάζεις να κάνεις τα πρώτα σου βήματα στο τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου, θα γνωρίζεις πόσο χρήσιμο είναι το SEO ( Search Engine Optimization). Η πλατφόρμα που χρησιμοποιείς για το eshop σου βοηθάει στην βελτίωση του SEO; To Magento 2 πάντως σίγουρα ναι, και με αποτελεσματικό τρόπο μέσα από την ίδια την πλατφόρμα! Αν θες και εσύ να βγεις πρώτος στη Google, τότε αξίζει να ρίξεις μια ματιά πώς το Magento μπορεί να σε βοηθήσει να το πετύχεις!

Το SEO είναι η διαδικασία αύξησης τόσο της ποιότητας όσο και της ποσότητας επισκεψιμότητας στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα, καθώς και την ανάδειξη της επωνυμίας σου, μέσω μη πληρωμένων (επίσης γνωστών ως “οργανικών”) αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης.  Πρόκειται για την κατανόηση του τι αναζητούν οι χρήστες στο διαδίκτυο, τις απαντήσεις που αναζητούν, τις λέξεις που χρησιμοποιούν και τον τύπο του αντικειμένου που επιθυμούν να αγοράσουν.

Πάμε να δούμε λοιπόν παρακάτω πώς το magento 2, μέσω της ίδιας της πλατφόρμας και όχι με επιπρόσθετα extensions βοηθάει σε ένα αποτελεσματικό SEO.

1. Ανεξάρτητοι σύνδεσμοι πλοήγησης.

magento 2

Οι σύνδεσμοι πλοήγησης είναι οι σύνδεσμοι κειμένου που εμφανίζονται για τις σελίδες προϊόντων και τις κατηγορίες σου σε ολόκληρο το ηλεκτρονικό κατάστημα- και συγκεκριμένα, στο μενού.

Ορισμένες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου δημιουργούν αυτούς τους συνδέσμους αυτόματα με βάση το όνομα του προϊόντος ή την κατηγορία προϊόντος. Η αλλαγή τους μπορεί να είναι δύσκολη ή να μην είναι καθόλου διαθέσιμη, ανάλογα με την πλατφόρμα που χρησιμοποιείς.

Αντιθέτως το Magento σου παρέχει πλήρη έλεγχο των συνδέσμων πλοήγησης, κάτι που είναι προτιμότερο από άποψη SEO. Χρειάζεται να μπορείς να ελέγχεις το κείμενο αγκύστρωσης (anchor text) για οποιονδήποτε σύνδεσμο δημιουργείται στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα.

2. Ανεξάρτητοι τίτλοι σελίδας.

Οι τίτλοι σελίδων είναι το κείμενο που εμφανίζεται στην καρτέλα στο επάνω μέρος του προγράμματος περιήγησής σου.

magento 2

Το κείμενο του τίτλου χρησιμοποιείται επίσης για τον ορισμό των σελιδοδεικτών όταν αποθηκεύεται από έναν χρήστη και είναι ορατό στα αποτελέσματα αναζήτησης όταν ένας πελάτης αναζητά προϊόντα.

Εξαιτίας αυτού, η δημιουργία ανεξάρτητων τίτλων σελίδας μπορεί να έχει όχι μόνο σημαντικό αντίκτυπο στο SEO αλλά και στο επί πληρωμή κλικ πάνω από άλλα προϊόντα στα αποτελέσματα αναζήτησης. Σε αντίθεση με άλλες πλατφόρμες που δημιουργούν αυτόματα τίτλους σελίδων χρησιμοποιώντας το όνομα προϊόντος ή κατηγορίας, το Magento σου δίνει περισσότερη ευελιξία, επιτρέποντας σου να δημιουργήσεις ανεξάρτητους τίτλους σελίδων σε όλες τις επιμέρους σελίδες και όχι μόνο στην αρχική σελίδα.

3. Προσαρμόσιμες ετικέτες H1.

Η ετικέτα H1 είναι το πιο αξιοσημείωτο οπτικά περιεχόμενο σε μια ιστοσελίδα, πράγμα που σημαίνει ότι είναι μια βελτιστοποίηση για τον χρήστη – και εκεί ακριβώς συνδέεται το SEO: βελτιστοποίηση για τον χρήστη και όχι μόνο για την αναζήτηση. Γι ‘αυτό, παρά τις αμέτρητες αλλαγές στον τρόπο κατάταξης των ιστότοπων, η ετικέτα H1 διατηρεί σημαντικό βάρος ως συντελεστής κατάταξης. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι έμποροι ξοδεύουν συχνά αρκετό χρόνο δημιουργώντας την τέλεια ετικέτα H1 για το περιεχόμενό τους.

Φαντάσου λοιπόν την απογοήτευση των εμπόρων λιανικής πώλησης ηλεκτρονικού εμπορίου όταν οι ετικέτες H1 δημιουργούνται αυτόματα για σελίδες προϊόντων και δεν αλλάζουν εύκολα. Ευτυχώς, η πλατφόρμα του Magento είναι ευέλικτη ώστε να επιτρέπει την προσαρμογή της ετικέτας H1, οπότε μπορείς να αλλάξεις το όνομα του προϊόντος (για τη στόχευση συγκεκριμένων λέξεων-κλειδιών) εάν το επιθυμείς.

4.Κανονικά URL.

Είναι πολύ φυσιολογικό το ίδιο προϊόν σε ένα κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου να αναφέρεται σε δύο διαφορετικές διευθύνσεις URL.

Για παράδειγμα, τα έπιπλα βεράντας θα μπορούσαν να αναφέρονται στην ενότητα “έπιπλα εξωτερικού χώρου”, καθώς και στο “σπίτι και κήπος”. Τα δύο URL μπορεί να φαίνονται μοναδικά, αλλά το περιεχόμενο της σελίδας είναι το ίδιο. Στην Google, αυτό μπορεί να εμφανίζεται ως διπλό περιεχόμενο και ενδέχεται να αποτρέψει την καλή κατάταξη των σελίδων στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Εάν υπάρχει σημαντική ποσότητα διπλού περιεχομένου, ένα eshop θα μπορούσε να τιμωρηθεί από την Google. Ως μέρος της στρατηγικής SEO, θα πρέπει να χρησιμοποιείς κανονικά URL για να δείξεις στις μηχανές αναζήτησης ποιο περιεχόμενο είναι αντίγραφο της αρχικής σελίδας και πού θες να ανακατευθύνεις την επισκεψιμότητα.

magento 2 SEO

Από την άποψη του SEO, μπορείς να φανταστείς πώς πολλά προϊόντα με δυνατότητα διαμόρφωσης σε πολλές άλλες παραλλαγές, θα μπορούσαν γρήγορα να οδηγήσουν σε ένα λαβύρινθο αδιεξόδων και να διαιρέσουν την επισκεψιμότητα στη σελίδα σου.

To Magento κερδίζει το eCommerce SEO επειδή μπορεί να ορίσει μια κανονική ετικέτα ώστε να εμφανίζεται σε σελίδες κατηγοριών και προϊόντων στην ενότητα διαμόρφωσης στο πλαίσιο του διαχειριστού του Magento. Το Magento 2 χρησιμοποιεί αυτόματα την κανονική ετικέτα σε ιεραρχικές διευθύνσεις URL προϊόντων.

5. Ολοκληρωμένες σελίδες περιεχομένου – Διαχείριση περιεχομένου

Ο αριθμός και η ποιότητα των συνδέσμων που οδηγούν στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα αποτελούν σημαντικό παράγοντα κατάταξης.

Η δημιουργία οργανικών συνδέσμων ήταν ανέκαθεν κορυφαία προτεραιότητα στο SEO. Δυστυχώς, τα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου μπορεί να είναι πλούσια σε περιεχόμενο, αλλά λίγες επωνυμίες επιχειρήσεων έχουν προϊόντα τόσο νέα ή ενδιαφέροντα που δημιουργούν απευθείας συνδέσμους από άλλες πηγές.

Σκέψου ότι μπορείς όχι μόνο να προσελκύσεις πληθώρα συνδέσμων σε ποιοτικά άρθρα και περιεχόμενο που δημοσιεύεις στο ιστολόγιό σου, αλλά καθένα από αυτά τα άρθρα μπορούν επίσης να κατατάσσονται καλά στην οργανική αναζήτηση όταν βελτιστοποιούνται σωστά – αλλά μόνο εάν η πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου που χρησιμοποιείς έχει τη λειτουργικότητα για να δημιουργήσει τοπικό, ελκυστικό και κοινόχρηστο περιεχόμενο.

Με λίγα λόγια οι περισσότερες πλατφόρμες σε αναγκάζουν να χρησιμοποιήσεις προεγκατεστημένες λειτουργίες CMS ή σε περιορίζουν σε συγκεκριμένες επεκτάσεις.

Η διαφορά της πλατφόρμας του Magento 2 είναι ότι περιέχει εκ φύσεως τη λειτουργία blogging, ώστε να μπορείς πολύ εύκολα να κάνεις το blogging κανονικό μέρος του μάρκετινγκ.

6. Ταχύτεροι χρόνοι φόρτωσης .

Όσον αφορά το SEO, η ταχύτητα του ηλεκτρονικού καταστήματος έχει σημασία. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα σε έναν κόσμο όπου το ηλεκτρονικό εμπόριο κινείται προς κινητά και οι πελάτες εν κινήσει δεν θέλουν να περιμένουν τη φόρτωση περιεχομένου.

Στην πραγματικότητα, μια καθυστέρηση 1 δευτερολέπτου στο χρόνο φόρτωσης σελίδας μπορεί να οδηγήσει σε μείωση 7% των μετατροπών. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Google περιλαμβάνει τους χρόνους φόρτωσης ενός ηλεκτρονικού καταστήματος ως παράγοντα καθορισμού της κατάταξης αναζήτησης.

Ευτυχώς, το Magento προσφέρει μια σειρά από επιλογές και προσαρμογές διαμόρφωσης που μπορούν να σου δώσουν μια τεράστια ώθηση στην απόδοση και να επιταχύνουν τη φόρτωση του eshop σου χρησιμοποιώντας flat καταλόγους για να μειώσεις τα ερωτήματα SQL σε αποθηκευτικό χώρο και να συγχωνεύσεις αρχεία Javascript και CSS. Πολλές από αυτές τις δυνατότητες είναι προσβάσιμες στις ρυθμίσεις διαμόρφωσης του Magento, κάνοντας τη βελτιστοποίηση ακόμα πιο εύκολη.

Εκτός από την προσαρμογή, η αρχιτεκτονική του Magento έχει σχεδιαστεί για να χειρίζεται τη μεγάλη κυκλοφορία με ένα σετ εργαλείων που το βοηθάει στη βελτιστοποίηση της απόδοσης του συστήματος επιταχύνοντας τη φόρτωση των σελίδων και μειώνοντας τη φόρτωση του διακομιστή. Αυτό το επίπεδο αξιοπιστίας έναντι των φορτίων διακομιστή και των ταχύτερων ταχυτήτων είναι ένας από τους κύριους λόγους για τους οποίους το Magento επιλέγεται από τους κορυφαίους έμπορους διαδικτύου σήμερα.

Το Magento είναι η κορυφαία πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου για SEO κυρίως λόγω της φύσης ανοιχτού κώδικα και του επιπέδου προσαρμογής του.

Αυτό δίνει στους προγραμματιστές και στις επιχειρήσεις μεγαλύτερο έλεγχο στην τεχνική βελτιστοποίηση εντός και εκτός σελίδας για τη μεγιστοποίηση της οργανικής προβολής. Εάν μια λειτουργία που χρειάζεσαι δεν περιλαμβάνεται, μπορείς εύκολα να βρείς ή να αναπτύξεις μια επέκταση για να την πραγματοποιήσεις.

Επιπλέον, αυτό το επίπεδο προσαρμογής επιτρέπει το υψηλότερο επίπεδο ελέγχου της εμπειρίας του χρήστη. Δώσε στους πελάτες σου μια ευχάριστη εμπειρία αγορών και πλοήγησης και αυτό αυτόματα θα σε αναδείξει στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης! Έλα λοιπόν να δημιουργήσουμε μαζί ένα ηλεκτρονικό κατάστημα σε Magento που θα σε κάνει να ξεχωρίζεις στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης.