fbpx

Φωτογραφίες προϊόντων: Το κλειδί για αυξημένες πωλήσεις στο eshop σας

Οι άνθρωποι είμαστε οπτικά όντα και επεξεργαζόμαστε τις πληροφορίες με βάση αυτό που βλέπουμε. Γνωρίζατε ότι μελέτες δείχνουν ότι θυμόμαστε το 80% όσων βλέπουμε και το 20% όσων διαβάζουμε;

Ενδιαφέρον έτσι;

Ως εκ τούτου, οι εικόνες προϊόντων αποτελούν ακρογωνιαίο λίθο μιας επιτυχημένης λιανικής πώλησης, επηρεάζοντας τη γνώμη των καταναλωτών, τη δέσμευση και τις πωλήσεις. Ας εμβαθύνουμε στο γιατί η φωτογράφηση των προϊόντων είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία του ηλεκτρονικού σας καταστήματος και πώς μπορεί να αξιοποιηθεί αποτελεσματικά για να απογειώσετε τις πωλήσεις του eshop σας.

Η οπτική φύση των ηλεκτρονικών αγορών

Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά καταστήματα, οι πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου στερούνται της απτής εμπειρίας. Οι καταναλωτές δε μπορούν να αγγίξουν, να αισθανθούν ή να δοκιμάσουν τα προϊόντα πριν από την αγορά. Για το λόγο αυτό, βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στις οπτικές ενδείξεις για να λάβουν τεκμηριωμένες αποφάσεις αγοράς.

Ενίσχυση της αξιοπιστίας

Σκεφτείτε, πόσες φορές έχετε μπει σε ένα eshop και δεν έχετε προχωρήσει σε αγορά γιατί οι φωτογραφίες των προϊόντων δεν έδειχναν ένα θελκτικό προϊόν; Αντίστοιχα, πόσες φορές έχετε αγοράσει προϊόντα λόγω των επαγγελματικών φωτογραφιών τους;

Η εμπιστοσύνη είναι ένας κρίσιμος παράγοντας στις ηλεκτρονικές αγορές. Οι επαγγελματικές φωτογραφίες προϊόντων ενισχύουν την αξιοπιστία του eshop σας. Όταν οι φωτογραφίες είναι καθαρές, ευκρινείς και παρουσιάζουν τα προϊόντα με ειλικρίνεια, οι καταναλωτές νιώθουν πιο ασφαλείς να προβούν σε αγορά. Αντιθέτως, κακές ή χαμηλής ποιότητας φωτογραφίες μπορούν να προκαλέσουν αμφιβολίες για την ποιότητα του προϊόντος και την αξιοπιστία του καταστήματός σας.

Παρακάτω βλέπετε ένα παράδειγμα επαγγελματικής φωτογραφίας προϊόντος, που αναδεικνύει χρώματα, υφές και λεπτομέρειες.

Φωτογραφίες προϊόντων: Το κλειδί για αυξημένες πωλήσεις στο eshop σας

Περιγραφή και ανάδειξη λεπτομερειών

Οι ποιοτικές φωτογραφίες προϊόντων μπορούν να ενισχύσουν σημαντικά την αντιληπτή αξία του εμπορεύματός σας. Ακριβώς όπως η καλά σχεδιασμένη συσκευασία μπορεί να κάνει ένα προϊόν να φαίνεται πιο πολυτελές σε ένα φυσικό κατάστημα, οι επαγγελματικές φωτογραφίες μπορούν να αυξήσουν την αντιληπτή ποιότητα ενός προϊόντος στο διαδίκτυο. Μπορούν να αναδείξουν υφές, χρώματα και λεπτές λεπτομέρειες, κάνοντας τα προϊόντα να φαίνονται πιο ελκυστικά και επιθυμητά.

Μπορούν λοιπόν να αναδείξουν τα χαρακτηριστικά και τις λεπτομέρειες που μπορούν να κάνουν τη διαφορά για τον καταναλωτή. Μια καλή φωτογραφία πρέπει να δείχνει το προϊόν από διάφορες γωνίες, να εστιάζει σε σημαντικές λεπτομέρειες και να παρουσιάζει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για προϊόντα με πολύπλοκες δομές ή ιδιαίτερα υλικά.

Γνωρίζατε ότι οι εικόνες των προϊόντων συμβάλλουν στο SEO του eshop σας;

Οι ποιοτικές φωτογραφίες των προϊόντων δεν συμβάλλουν μόνο στην αισθητική του eshop σας, αλλά και στη βελτίωση της SEO στρατηγικής σας. Οι σωστά βελτιστοποιημένες εικόνες με περιγραφικούς τίτλους και εναλλακτικό κείμενο μπορούν να βοηθήσουν το eshop σας να εμφανίζεται ψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης. Επιπλέον, οι αναζητήσεις εικόνων γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς – η εμφάνιση των προϊόντων σας στα αποτελέσματα αναζήτησης εικόνων μπορεί να οδηγήσει σε μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στο eshop σας.

Μερικοί τρόποι για να το πετύχετε είναι οι παρακάτω:

Δώστε «σωστό» όνομα στη φωτογραφία σας

Τίτλοι εικόνων όπως “image01.jpg” δεν βοηθούν ούτε τη Google ούτε τους καταναλωτές. Όταν ονομάζετε φωτογραφίες, χρησιμοποιήστε λέξεις που περιγράφουν με σαφήνεια την εικόνα (δηλαδή το προϊόν που απεικονίζει). Αποφύγετε να φτιάχνετε πολύ μεγάλα ονόματα αρχείων και να τα γεμίζετε με λέξεις -κλειδιά, γιατί μπορεί να έχουν αρνητικό αντίκτυπο στην κατάταξή σας.

Βάλτε εναλλακτικό κείμενο στις φωτογραφίες σας

Οι μηχανές αναζήτησης δυσκολεύονται να ερμηνεύσουν τις εικόνες. Εξαρτώνται κυρίως από τα ονόματα των αρχείων (εικόνων) και το εναλλακτικό κείμενο. Ο σκοπός του εναλλακτικού κειμένου είναι να περιγράφει τις εικόνες στη Google ή σε άλλες μηχανές αναζήτησης, ώστε να μπορούν να τις κατανοήσουν.

Μέγεθος και τύπος φωτογραφίας

Το JPEG είναι ο πιο συχνά χρησιμοποιούμενος τύπος αρχείου για eshop, επειδή επιτρέπει προεπισκοπήσεις φωτογραφιών υψηλής ποιότητας με μικρότερο μέγεθος αρχείου. Το μικρότερο μέγεθος αρχείου εικόνας μπορεί να παίζει σημαντικό ρόλο στην αύξηση της ταχύτητας φόρτωσης. Οι σημαντικοί χρόνοι φόρτωσης της σελίδας μπορούν να μειώσουν την κατάταξή σας και μπορεί να σημαίνουν χαμένες πωλήσεις.

Συμβουλές για την αποτελεσματική φωτογραφία προϊόντων

Για να μεγιστοποιήσετε τον αντίκτυπο της φωτογράφησης προϊόντων στην επιτυχία του ηλεκτρονικού σας εμπορίου, λάβετε υπόψη τις ακόλουθες βέλτιστες πρακτικές:

Επαγγελματικός εξοπλισμός

Η χρήση επαγγελματικού εξοπλισμού, όπως κάμερες υψηλής ανάλυσης και κατάλληλοι φακοί, είναι σημαντική για τη λήψη ποιοτικών φωτογραφιών. Είναι σημαντικό να επενδύσετε σε έναν επαγγελματία φωτογράφο για να αποτυπώσει σωστά τα προϊόντα σας.

Προσοχή: οι επαγγελματικές φωτογραφίες προϊόντων όσο καλές και να είναι δε σημαίνουν τίποτα αν χρειάζονται πολύ χρόνο για να φορτώσουν. Προσέξτε λοιπόν το μέγεθος της εικόνας. Αν ένας καταναλωτής πρέπει να περιμένει πάνω από 2 δευτερόλεπτα για να φορτώσει μια φωτογραφία, το χάσατε το παιχνίδι!

Η συνέπεια είναι το κλειδί

Τι ποιο ωραίο από το να είναι όλες οι φωτογραφίες των προϊόντων στο ίδιο μοτίβο;

Σχεδιάστε λεπτομερώς πώς θα πρέπει να είναι οι φωτογραφίες σας, από το φόντο μέχρι το φωτισμό, την επεξεργασία και τη δημιουργία ενός μοναδικού προτύπου. Κάθε προϊόν θα πρέπει να φωτογραφίζεται με τον ίδιο τρόπο και στις ίδιες συνθήκες. Όταν όλες οι φωτογραφίες προϊόντων είναι παρόμοιες, οι καταναλωτές μπορούν εύκολα να πλοηγηθούν τις σελίδες σας και να επιλέξουν το προϊόν που θέλουν.

Δείξτε το προϊόν από διαφορετικές οπτικές γωνίες

Παρέχετε εικόνες από διάφορες οπτικές γωνίες και κοντινά πλάνα για να δώσετε στους καταναλωτές μια ολοκληρωμένη εικόνα του προϊόντος. Όσο περισσότερες οπτικές πληροφορίες έχει ο καταναλωτής για το προϊόν, τόσο πιο πρόθυμος είναι να το αγοράσει. Η Google συνιστά ότι οι πίσω όψεις και τα κοντινά πλάνα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για πρόσθετες εικόνες αλλά όχι για την κύρια εικόνα προϊόντος. Επίσης, το προϊόν πρέπει να καταλαμβάνει τουλάχιστον το 75% αλλά όχι περισσότερο από το 90% της πλήρους εικόνας.

Το προϊόν σε χρήση

Συμπεριλάβετε εικόνες που δείχνουν το προϊόν σε χρήση, βοηθώντας τους καταναλωτές να φανταστούν πώς θα ταιριάζει στη δική τους καθημερινότητα.

Επεξεργασία φωτογραφιών

Χρησιμοποιήστε λογισμικό επεξεργασίας για να βελτιώσετε τις φωτογραφίες, να διορθώσετε τα χρώματα και να αφαιρέσετε τυχόν ατέλειες. Προσοχή όμως, μην επεξεργάζεστε υπερβολικά τις φωτογραφίες. Τα προϊόντα πρέπει να φαίνονται ίδια με αυτά που είναι στην πραγματικότητα.

Επενδύοντας σε επαγγελματική φωτογράφηση των προϊόντων σας και ακολουθώντας τις βέλτιστες πρακτικές UX/UI, μπορείτε να δημιουργήσετε μια οπτικά ελκυστική και αξιόπιστη εμπειρία ηλεκτρονικών αγορών που οδηγεί στην επιτυχία.

Αν χρειάζεστε βοήθεια, είμαστε εδώ για να σας συμβουλέψουμε να σχεδιάσουμε μαζί τη στρατηγική που πρέπει να ακολουθήσετε για να αυξήσετε τις πωλήσεις και τα έσοδα σας!