fbpx

Πράγματα που πρέπει να σκεφτείς πριν από τη δημιουργία του eshop σου

Η δημιουργία ενός eshop είναι ένα μεγάλο εγχείρημα, συναρπαστικό και επικερδές, που για να γίνει σωστά θα πρέπει να γνωρίζεις και να σκεφτείς καλά κάποια πράγματα πριν ξεκινήσεις.

Αυτά είναι:

1. Η επιλογή των προϊόντων του eshop

Είναι πολύ σημαντικό για την επιτυχία του eshop, το προϊόν ή η υπηρεσία που θα επιλέξεις να πουλήσεις.
Κάποια βήματα που μπορείς να ακολουθήσεις για την επιλογή του προϊόντος είναι:

Προσδιόρισε το κοινό σου

Κάνε μία έρευνα αγοράς για να κατανοήσεις τις ανάγκες και τις αγοραστικές προτιμήσεις του κοινού σου. Αυτό θα σε βοηθήσει να προσδιορίσεις ποια προϊόντα είναι ελκυστικά για τους πελάτες και τι είναι πιο πιθανό να αγοράσουν.

Ζήτηση των προϊόντων

Ερεύνησε τη ζήτηση των προϊόντων. Παρακολούθησε τα trends και τα best sellers στα social media για να προσδιορίσεις ποια προϊόντα έχουν σταθερή και ποια αυξανόμενη ζήτηση.

Έρευνα ανταγωνισμού

Φυσικά και πρέπει να γνωρίζεις τον ανταγωνισμό σου! Δες τι προϊόντα προσφέρουν οι ανταγωνιστές και ποια στρατηγική τιμολόγησης ακολουθούν. Σκέψου με ποιους τρόπους θα μπορούσες να προσφέρεις μοναδικά και βελτιωμένα προϊόντα, αναζητώντας κενά στην αγορά, τα οποία θα μπορεί να καλύψει η επιχείρησή σου.

Κόστος

Εξέτασε τα περιθώρια του κόστους των προϊόντων. Για παράδειγμα, το κόστος παραγωγής, τα έξοδα αποστολής και άλλα έξοδα που σχετίζονται με το προϊόν σου. Αναζήτησε προϊόντα που προσφέρουν ένα καλό περιθώριο κέρδους αλλά παράλληλα να είναι ανταγωνιστικά στην τιμολόγηση.

Η ενημέρωση είναι το παν

Πρέπει να είναι πάντα ενημερωμένη η επιχείρηση για τις τάσεις, ώστε να μπορεί να προβλέψει τη συμπεριφορά των καταναλωτών. Ότι και να γίνει πρέπει τα προϊόντα να είναι ελκυστικά για το κοινό.

2. Επιχειρηματικό μοντέλο για το eshop

Καθόρισε ένα σωστό επιχειρηματικό μοντέλο για το eshop σου. Το επιχειρηματικό σου μοντέλο θα επηρεάσει τα περιθώρια κέρδους, τη στρατηγική μάρκετινγκ και τις συνολικές δυνατότητες ανάπτυξής της επιχείρησης.

3. Αγορά-στόχος της επιχείρησης

Θα πρέπει να έχεις σαφή κατανόηση του κοινού-στόχου της επιχείρησης, συμπεριλαμβανομένων των αναγκών, των προτιμήσεων και των αγοραστικών συνηθειών του. Πραγματοποίησε έρευνα αγοράς για να προσδιορίσεις το μέγεθος της αγοράς που έχει σαν στόχο η επιχείρησή σου.

4. Ποια πλατφόρμα θα επιλέξεις για το eshop σου;

Είναι πολύ σημαντικό να επιλέξεις την κατάλληλη πλατφόρμα για την κατασκευή του eshop σου. Ανάλογα με τους επαγγελματικούς και οικονομικούς παράγοντες θα προσδιορίσεις την πλατφόρμα που ταιριάζει στις ανάγκες σου για τη δημιουργία ενός επαγγελματικού και φιλικού προς το χρήστη eshop που θα είναι βελτιστοποιημένο για τις μηχανές αναζήτησης και smartphones.

Ποια πλατφόρμα να επιλέξω για την κατασκευή του eshop

5. Αποστολές και πληρωμές στο eshop

Είναι σημαντικό να αναπτύξεις μία στρατηγική για το eshop σχετικά με τις αποστολές και τις πληρωμές των προϊόντων σου. Τι εννοούμε:

Σωστές τιμές αποστολής

Αποφάσισε τιμές αποστολής για τα προϊόντα σου και αποφάσισε αν θα βάλεις δωρεάν αποστολή ή σε περίπτωση που έχεις βαριά προϊόντα, αν θα χρεώνονται οι πελάτες με βάση το βάρος ή το μέγεθος του προϊόντος.

Εταιρία Courier

Επίλεξε μία εταιρία courier που να είναι αξιόπιστη και με ανταγωνιστικές τιμές. Οι παραδόσεις να γίνονται στην ώρα τους και να δίνονται πληροφορίες για παρακολούθηση της παραγγελίας στους πελάτες.

Χρόνοι παράδοσης

Όρισε χρόνους παράδοσης που να τηρούνται με συνέπεια. Οι καθυστερημένες παραδόσεις οδηγούν σε παράπονα και αρνητικές αξιολογήσεις πελατών. Δεν το θέλουμε αυτό, έτσι;

Συσκευασία

Επίλεξε την κατάλληλη συσκευασία που να είναι ανθεκτική και προστατευτική και λάβε υπόψη σου τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των υλικών της συσκευασίας.

Επιλογές πληρωμών

Η προσφορά πολλαπλών επιλογών πληρωμής είναι κάτι που εκτιμάται, καθώς ορισμένοι πελάτες μπορεί αν χρησιμοποιούν PayPal ή πιστωτική κάρτα, ενώ άλλοι να θέλουν μόνο αντικαταβολή. Δώσε στους πελάτες περισσότερες επιλογές.

αποστολές και πληρωμές

6. Δημιουργικό περιεχόμενο στο eshop

Χρησιμοποίησε ωραίες εικόνες που να συμβαδίζουν με το κείμενο του eshop. Προφανώς, θα χρειαστούν εικόνες των προϊόντων/υπηρεσιών, ώστε οι πελάτες να μπορούν να δουν τι προσφέρει η επιχείρηση, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν μπορούν να είναι δημιουργικές εικόνες!

7. Marketing και διαφήμιση

Πράγματα που πρέπει να σκεφτείς πριν από τη δημιουργία του eshop σου

Ανάπτυξε μια ολοκληρωμένη στρατηγική marketing και διαφήμισης για να προσεγγίσεις το επιθυμητό κοινό και να προωθήσεις τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου. Να έχεις υπόψη σου το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσεις τα social media, το email marketing, το SEO και άλλες τακτικές marketing.

8. Δεν είναι τόσο απλό

Να είσαι σίγουρος ότι το θέλεις πολύ, να έχεις κίνητρα για να τα καταφέρεις και ένα budget για να καλύψεις τα λάθη που θα κάνεις.

Λάθη θα γίνουν, απλώς βεβαιώσου ότι θα μάθεις από αυτά. Ποτέ δεν χάνεις στις επιχειρήσεις, είτε κερδίζεις είτε μαθαίνεις!