fbpx

Χρήσιμες συμβουλές για να ξεκινήσεις ένα ηλεκτρονικό κατάστημα!

Αυτή την στιγμή που μιλάμε υπάρχουν 7,1 εκατομμύρια διαδικτυακοί έμποροι λιανικής στον κόσμο. Εσύ ακομά να ξεκινήσεις το δικό σου ηλεκτρονικό κατάστημα;

Σε αυτή την κατάσταση που βρισκόμαστε με τον Covid-19 να έχει επηρεάσει τις περισσότερες επιχειρήσεις, η δημιουργία ενός διαδικτυακού καταστήματος δεν ήταν ποτέ πιο επιτακτική! Έχεις ακούσει για άλλους που πέτυχαν, αλλά πώς ξέρεις εάν θα πετύχεις και εσύ;

Ίσως ήσουν πάντα στα πρόθυρα να ξεκινήσεις τη δική σου επιχείρηση, αλλά πάντα ο φόβος σε κυριαρχούσε. Ή νομίζεις ότι δεν έχεις τα απαραίτητα προσόντα για να γίνεις διαδικτυακός επιχειρηματίας;

Θυμήσου! Δεν ήταν ποτέ πιο εύκολο να δημιουργήσεις ένα ηλεκτρονικό κατάστημα.

Σε αυτό το άρθρο, θα συζητήσουμε όλες τις αναγκαίες ενέργειες που πρέπει να κάνεις για να ξεκινήσεις το δικό σου ηλεκτρονικό κατάστημα. Θα σου δώσουμε επίσης όλες τις συμβουλές και τις πληροφορίες που χρειάζεσαι για να διασφαλίσεις ότι είσαι σε θέση να λειτουργήσεις ένα επιτυχημένο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Μάθε λοιπόν πως να ξεκινήσεις ένα ηλεκτρονικό κατάστημα!

1. Επιχειρηματική στρατηγική.

Κάθε επιτυχημένη επιχείρηση ξεκινά με ένα επιχειρηματικό σχέδιο. Η διευθέτηση της στρατηγικής σου τώρα θα σε βοηθήσει να περιγράψεις τους στόχους σου και να διασφαλίσεις ότι θα παραμείνεις σε καλό δρόμο μακροπρόθεσμα.

α. Επέλεξε ένα επιχειρηματικό μοντέλο.

Πριν δημιουργήσεις ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, πρέπει πρώτα να αποφασίσεις για το μοντέλο το οποίο θα ακολουθήσεις. Αυτό πρέπει να επιλεγεί με βάση τις γνώσεις, την εμπειρία και το προϊόν που θέλεις να πουλήσεις.

Εδώ περιγράφουμε μερικά δημοφιλή επιχειρηματικά μοντέλα ηλεκτρονικού εμπορίου που αξίζει να εξεταστούν.

  • Dropshipping: Αυτό σου επιτρέπει να είσαι απαλλαγμένος από την ταλαιπωρία της αποθήκευσης προϊόντων και τη διαχείριση του αποθέματος. Με αυτό το μοντέλο, αγοράζεις αντικείμενα μόνο αφού τα αγοράσει ο πελάτης από το κατάστημά σου. Στη συνέχεια, παραγγέλνεις τα εμπορεύματα από τον κατασκευαστή και τα προϊόντα αποστέλλονται απευθείας από αυτόν στον πελάτη σου.
  • Χονδρικό εμπόριο: Αυτό συμβαίνει όταν αγοράζεις προϊόντα μαζικά και τα έχεις αποθηκεύσει σε μία αποθήκη. Αυτό το μοντέλο χρησιμοποιείται από επιχειρήσεις που πωλούν προϊόντα σε μεγάλες ποσότητες. Η χονδρική πώληση γίνεται συχνά στην αγορά B2B με επιχειρήσεις που πωλούν προϊόντα σε άλλες επιχειρήσεις.
  • White Labeling: Με αυτό το μοντέλο, τα προϊόντα κατασκευάζονται από τρίτους. Όμως, αντί να χρησιμοποιείς το λογότυπο και την επωνυμία του κατασκευαστή στα τελικά προϊόντα, θα χρησιμοποιήσεις το δικό σου. Αυτό γίνεται σε μεγάλο βαθμό στα ρούχα και στα προιόντα ομορφιάς.
  • Συνδρομή: Αυτό επιτρέπει στους πελάτες να εγγραφούν για να λαμβάνουν υπηρεσίες ή προϊόντα σε συνεχή βάση. Αυτό το μοντέλο είναι εξαιρετικό επειδή μπορεί να αυξήσει την “διάρκεια ζωής” του πελάτη σου και να σου προσφέρει ένα σταθερό εισόδημα.

Όλα αυτά τα μοντέλα έχουν τα δικά τους πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Θα πρέπει να εξετάσεις καθένα από αυτά διεξοδικά και να επιλέξεις την επιλογή που ταιριάζει καλύτερα στις τρέχουσες και μελλοντικές επιχειρηματικές σου ανάγκες.

β. Βρες ένα ελκυστικό όνομα και πάρε την άδεια για την επιχείρησή σου.

Εάν δεν έχεις βρεί το όνομα για το ηλεκτρονικό κατάστημα, υπάρχουν πολλά δωρεάν εργαλεία που θα σε βοηθήσουν να το κάνεις. Πρέπει να επιλέξεις ένα όνομα επιχείρησης που να είναι ελκυστικό για τον πελάτη! Επίσης θα πρέπει να αποφεύγεις τα ονόματα που είναι δύσκολο να συλλαβιστούν, δύσκολο να προφερθούν ή που θα περιορίσουν την ανάπτυξη της επιχείρησής σου. Εάν έχεις μια υπάρχουσα μικρή επιχείρηση, θα πρέπει να ελέγξεις εάν το όνομα σε gr, com κλπ που θες, είναι διαθέσιμο.

γ. Ερεύνησε το κοινό-στόχο σου και δημιούργησε εικονικούς πελάτες.

Το επόμενο πράγμα που χρειάζεται να κάνεις είναι να ερευνήσεις διεξοδικά την αγορά-στόχο σου και να μελετήσεις τους πιθανούς πελάτες σου. Η δημιουργία εικονικών αγοραστών μπορεί να αποδειχθεί επωφελής και να σε βοηθήσει.

Τα δημογραφικά στοιχεία των εικονικών αγοραστών σου πρέπει να συμβαδίζουν με αυτά των δυνητικών πελατών σου. Αυτά τα εικονικά προφίλ θα σε βοηθήσουν να βρείς το κοινό-στόχο σου.

δ. Εξοικονόμησε το κόστος εκκίνησης, το μεταβλητό κόστος και πρόβλεψε τα εσοδά σου.

Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να συνυπολογίσεις πρέπει να είναι πόσα χρήματα θα σου κοστίσει το ηλεκτρονικό σου κατάστημα για να ξεκινήσεις.

Πρέπει επίσης να ορίσεις ρεαλιστικούς στόχους και να υπολογίσεις όλα τα έξοδά σου. Χρειάζεται να παρακολουθείς όλα τα λειτουργικά σου έξοδα και να λαμβάνεις υπόψη τα πάντα, από τη φιλοξενία του ηλεκτρονικού καταστήματος έως το κόστος των προϊόντων. Ορισμένα άλλα σημαντικά έξοδα που πρέπει να καταγράψεις είναι το μεταβλητό κόστος των πρώτων υλών και των συσκευασιών που συχνά κυμαίνονται ανάλογα με τον όγκο παραγωγής της επιχείρησής σου.  Αυτά θα πρέπει να συμπεριλαμβάνονται στον προϋπολογισμό σου, καθώς είναι βασικά λειτουργικά κόστη.

ε. Έλεγξε τους ανταγωνιστές σου για να δεις τις στρατηγικές δημιουργίας εσόδων.

Υπάρχουν πολλά εργαλεία επί πληρωμή που μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να ελέγξεις τους ανταγωνιστές σου, αλλά προτείνουμε τις Ειδοποιήσεις Google Alerts επειδή είναι απλές και δωρεάν. Μπορείς επίσης να τις ρυθμίσεις για να σου στέλνουν μια αναφορά με email κάθε φορά που κάποιος από τους ανταγωνιστές σου κάνει μια διαδικτυακή κίνηση.

Για να ξεκινήσεις να χρησιμοποιείς τις Ειδοποιήσεις Google Alerts, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να συνδεθείς στην υπηρεσία με το λογαριασμό σου στην Google και να εισάγεις τα ονόματα των ανταγωνιστών που θες να παρακολουθείς.

ηλεκτρονικό κατάστημα

2. Δημιουργήσε το brand σου.

Το branding είναι ένας τρόπος να ξεχωρίζεις τον εαυτό σου στην επαγγελματική αγορά. Αυτό είναι ένα απαραίτητο συστατικό του διαδικτυακού μάρκετινγκ, καθώς βοηθά τους πελάτες να καταλάβουν τη μοναδικότητα της επιχείρησής σου.

α. Δημιούργησε την εικόνα του brand σου.

Η εικόνα του brand σου είναι η αισθητική εμφάνιση μαζί με οποιεσδήποτε εικόνες που σχετίζονται με την επωνυμία σου. Περιλαμβάνει όλα τα οπτικά στοιχεία που συνδέονται με την επωνυμία σου. Αυτές οι εικόνες έχουν ποικίλες μορφές, από δημοσιεύσεις στα κοινωνικά μέσα έως εικόνες που εμφανίζονται σε διαφημίσεις και σε ιστότοπους.

Μερικά παραδείγματα εικόνων brand είναι το κόκκινο χάρτινο κουτί με τις τηγανητές πατάτες της McDonald. Με αυτόν τον τρόπο οι πελάτες βλέπουν και αντιλαμβάνονται την επωνυμία σου με το που δουν ένα χρώμα ή ενα αντικείμενο που συνδέεται άρρηκτα με την εικόνα του brand σου.

Οι εικόνες που επιλέγεις εξυπηρετούν επίσης το σκοπό της σύνδεσης των πελατών με την επωνυμία σου. Για να δημιουργήσεις τις εικόνες του  brand σου ξεκίνα να σκέφτεσαι τα εικονικά προφίλ των πελατών σου. Σκέψου προσωπικές πληροφορίες όπως ηλικία, επάγγελμα, χόμπι και πώς μοιάζει μια κανονική μέρα για αυτούς.

Στη συνέχεια, δημιούργησε την εικόνα του brand σου  λαμβάνοντας υπόψη αυτούς τους παράγοντες. Θα πρέπει επίσης να συνδυάσεις το χρώμα για να διασφαλίσεις μια εικόνα που θα τραβήξει τον πελάτη.

2. Κάνε τo brand σου να ξεχωρίζει.

Η δημιουργία brand και η εμφάνιση της επιχείρησής σου είναι ιδιαίτερα σημαντική και ειδικά για επιχειρήσεις που πωλούν προϊόντα άμεσα διαθέσιμα σε ολόκληρο το διαδίκτυο. Ένας απλός τρόπος για να το κάνεις αυτό είναι χρησιμοποιώντας τη σελίδα “Πληροφορίες” στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα.

Επίσης η σελίδα “Σχετικά με εμάς” εξυπηρετεί μια ξεχωριστή λειτουργία από άλλες σελίδες, όπως η αρχική σελίδα και οι σελίδες προϊόντων. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις τη σελίδα “Σχετικά με εμάς” για να προσελκύσεις νέους πελάτες και να τους ενημερώσεις με τι ασχολείται η επιχείρησή σου.

Θυμήσου, τα προϊόντα σου μπορεί να είναι παρόμοια με αυτά άλλης επιχείρησης, αλλά η ιστορία της επιχείρησής σου ίσως ξεχωρίζει. Χρησιμοποίησε το προς όφελός σου, ώστε να αφήσεις μια καλή εντύπωση στους πελάτες σου.

3.Επέλεξε την κατάλληλη πλατφόρμα για την κατασκευή του eshop σου.

Η πλατφόρμα που θα επιλέξεις για να κατασκευάσεις το ηλεκτρονικό κατάστημα παίζει σημαντικό ρόλο στην επιτυχία του eshop σου. Η απόφασή σου για το ποια θα επιλέξεις πρέπει να ληφθεί προσεκτικά, σταθμίζοντας όλες τις επιλογές που έχεις.

α. Λειτουργίες που απαιτούνται για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα.

Η πλατφόρμα που θα επιλέξεις πρέπει να σου δίνει ποικίλες επιλογές από δωρεάν και premium εμφανίσεις. Οι ανταποκρινόμενες, φιλικές προς κινητά εμφανίσεις είναι επίσης σημαντικές, επειδή η πλειοψηφία των σημερινών αγοραστών προτιμά τις αγορές μέσω κινητού.

Χρειάζεσαι επίσης ένα eshop που παρέχει καλή εξυπηρέτηση και προσφέρει 24/7 υποστήριξη πελατών. Αν σκοπεύεις να πουλήσεις σε άλλες πλατφόρμες όπως το Amazon ή το Ebay, θα χρειαστείς μία πλατφόρμα που θα συνδέεται άμεσα με αυτές τις διαφορετικές πλατφόρμες μάρκετινγκ. Παρακάτω έχουμε συμπεριλάβει μερικές επιπλέον λειτουργίες που θα αποδειχθούν επωφελείς για την επιτυχία σου στο διαδίκτυο.

  • Blog: Το Blogging, έχει πολλά οφέλη ειδικά για εμπόρους στο διαδίκτυο. Έχοντας blog στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα θα σε βοηθήσει να βελτιώσεις το SEO σου και να αυξήσεις την επισκεψιμότητα στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα. Η δυνατότητα λειτουργίας του Blog από την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου αντί να φιλοξενείται αλλού θα είναι πολύ πιο βολική για εσένα.
  • Εγγεγραμένοι Πελάτες: Αυτή η δυνατότητα σε βοηθά να κερδίσεις νέους πελάτες και να ανταμείψεις με πόντους πιστούς αγοραστές. Σου δίνει τη δυνατότητα προσφορών, όπως ποσοστιαίες εκπτώσεις και ομαδοποίηση προϊόντων.
  • Απλή διαχείριση αποθεμάτων: Το απόθεμά σου αντιπροσωπεύει μια σημαντική οικονομική επένδυση. Χρειάζεσαι έναν εύκολο τρόπο για να διαχειρίζεσαι το απόθεμα και να το παρακολουθείς. Χρειάζεσαι επίσης ένα εργαλείο που συνδέεται με άλλα κανάλια διαχείρισης αποθέματος.
  • Πόροι και εκπαίδευση: Μόλις ξεκινήσεις το ηλεκτρονικό σου κατάστημα, θέλεις να διασφαλίσεις ότι θα παραμείνει σε λειτουργία και θα συνεχίσει να αυξάνει τις πωλήσεις του. Χρειάζεσαι μια πλατφόρμα που να είναι εύκολη για εσένα να την διαχειρίζεσαι. Θέλεις επίσης να εκπαιδευτείς από άτομα που είναι ειδικοί στον κλάδο και που διαθέτουν τις γνώσεις που χρειάζεσαι για να φτάσεις την επιχείρησή σου στο επόμενο επίπεδο.

β. Η κατασκευή διαδικτυακών καταστημάτων κοστίζει κάποια χρήματα… αλλά πόσα;

Διάλεξε επίσης κατάλληλα την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι πλατφόρμες ανάλογα με τις δυνατότητες που προσφέρουν, διαφέρουν και σε τιμή! Συνδύασε τις λειτουργίες που θες να έχει το eshop σου με το κόστος που αντέχεις!

γ. Υπάρχουν πολλές πλατφόρμες για να δημιουργήσεις ηλεκτρονικό κατάστημα, από πού να ξεκινήσουμε;

  • Woocommerce
  • Shopify
  • Opencart
  • Magento

Μάθε αναλυτικά για τις πλατφόρμες εδώ.

4.Δημιούργησε το δικό σου ηλεκτρονικό κατάστημα.

Αφού ακολουθήσεις τα παραπάνω βήματα, είσαι έτοιμος να δημιουργήσεις το κατάστημά σου. Αυτό είναι συχνά ένα από τα πιο συναρπαστικά μέρη, επιτρέποντάς σου να εκφράσεις τη δημιουργικότητά σου και να κάνεις πραγματικότητα το όνειρό σου.

α. Επέλεξε μία εμφάνιση που συνδέεται με την επιχείρηση και τους πελάτες σου.

Όταν επιλέγεις τη διαδικτυακή σου εμφάνιση, λάβε υπόψη τον τύπο του προϊόντος που προσφέρεις και επέλεξε αυτό που πιστεύεις ότι είναι η καλύτερη αναπαράσταση της επιχείρησής σου. Μπορείς ακόμη να δεις τι λένε άλλοι για την εμφάνιση αυτή που επέλεξες. Αυτό είναι σημαντικό επειδή ορισμένες διαδικτυακές πλατφόρμες έχουν εκατοντάδες επιλογές  εμφάνισης για να διαλέξεις.

Η εμφάνισή σου θα πρέπει να συνδέεται με τα προϊόντα σου και να επιτρέπει στους πελάτες να τα βλέπουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Λάβε υπόψη ποιες εμφανίσεις θα αντιπροσωπεύουν καλύτερα τα προϊόντα και την επωνυμία σου. Προσπάθησε να οραματιστείς τα προϊόντα και το περιεχόμενό σου αντί για αυτό που εμφανίζεται στην αρχική εμφάνιση. Στη συνέχεια, δες πως εμφανίζεται σε κινητό και επιτραπέζιο υπολογιστή για να βεβαιωθείς ότι είσαι ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα.

β. Ρύθμισε τις πύλες πληρωμής.

Οι πύλες πληρωμής είναι εμπορικές υπηρεσίες που επεξεργάζονται πληρωμές με πιστωτική κάρτα. Αν και υπάρχουν πολλές, μερικές από τις πιο δημοφιλείς είναι τα Paypal, Stripe και Square.

Η ύπαρξη πολλαπλών πυλών πληρωμής είναι απαραίτητη τόσο για εσένα όσο και για τους πελάτες σου. Οι πολλαπλές επιλογές πληρωμών καθιστά τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς πιο εύκολη, επιτρέποντας στους πελάτες να πληρώσουν με τον τρόπο που θέλουν. Για εσένα, πολλές πύλες πληρωμών διασφαλίζουν ότι εάν μία πύλη πέσει λόγω κάποιου απρόοπτου προβλήματος, εξακολουθείς να μπορείς να λάβεις πληρωμές από πελάτες.

Η ρύθμιση πύλης πληρωμής είναι σημαντική για να διασφαλιστεί ότι το ηλεκτρονικό σου κατάστημα διαθέτει πολλαπλές μεθόδους αποδοχής πληρωμών από πελάτες. Η ενσωμάτωσή τους σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι συνήθως μια απλή διαδικασία και μπορεί να γίνει μέσω των ρυθμίσεων του διαδικτυακού σου καταστήματος.

γ. Τροποποίησε τις ρυθμίσεις αποστολής.

Θα πρέπει να τροποποιήσεις τις ρυθμίσεις αποστολής για να ταιριάζει στις ανάγκες της επιχείρησής σου.

Κάθε πλατφόρμα είναι διαφορετική, αλλά συνήθως για να αλλάξεις τις ρυθμίσεις αποστολής, πρέπει να μεταβείς στις ρυθμίσεις του διαχειριστικού. Από εκεί, μπορείς να δημιουργήσεις κανόνες αποστολής, να ορίσεις τα έξοδα αποστολής και να κάνεις άλλες σχετικές αλλαγές που αφορούν την αποστολή.

δ. Πρόσθεσε το περιεχόμενο και τα προϊόντα στο ηλεκτρονικό κατάστημα.

Αφού ολοκληρώσεις τη διαδικασία σχεδιασμού, θα είσαι έτοιμος να προσθέσεις νέα προϊόντα στο κατάστημά σου. Φρόντισε να συμπεριλάβεις κατανοητές, βελτιστοποιημένες με SEO περιγραφές προϊόντων που περιγράφουν με ακρίβεια τα προϊόντα σου.

Οι περιγραφές προϊόντων είναι σημαντικές επειδή βελτιώνουν την εμπειρία των πελατών, η οποία πραγματοποιείται 100% στο διαδίκτυο. Οι περιγραφές δίνουν επίσης στο κατάστημά σου μια πιο επαγγελματική εμφάνιση.

Όταν γράφεις τις περιγραφές των προϊόντων σου, όσο περισσότερες λεπτομέρειες συμπεριλαμβάνεις, τόσο το καλύτερο.

Θα πρέπει επίσης να δείς τις περιγραφές των προϊόντων σου ως ευκαιρία να ξεχωρίσεις και να διαφοροποιήσεις περαιτέρω την επωνυμία σου. Όταν γράφεις τις περιγραφές, στόχευε σε περίπου 300 λέξεις. Στη συνέχεια, γέμισε τις σελίδες των προϊόντων σου με πολλές εικόνες υψηλής ποιότητας που δείχνουν ότι το προϊόν σου χρησιμοποιείται σε πραγματικές καταστάσεις. Αυτό είναι σημαντικό, διότι θα βοηθήσει τους πελάτες να οραματιστούν πώς είναι να χρησιμοποιούν το προϊόν σου.

Εάν δεν έχεις εικόνες που δείχνουν πραγματικά άτομα να χρησιμοποιούν το προϊόν, επέλεξε τις λήψεις φωτογραφιών από κοντά που δείχνουν την ποιότητα του προϊόντος σου. Στη συνέχεια, χρησιμοποίησε την περιγραφή για να εξηγήσεις πώς το αντικείμενο μπορεί ή πρέπει να χρησιμοποιηθεί στην πραγματική ζωή.

ε. Να έχεις μια σαφή πολιτική επιστροφής προϊόντος και επιστροφής χρημάτων.

Οι πολιτικές επιστροφής κάνουν τους επισκέτες να νιώθουν ασφάλεια. Όταν οι αγοραστές φτάνουν στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα και βλέπουν ότι έχεις την δυνατότητα επιστροφής, τους βοηθάς για την πραγματοποίηση μιας αγοράς. Χτίζει επίσης τον παράγοντα εμπιστοσύνης και αυξάνει την πιθανότητα να αγοράσουν από το κατάστημά σου.

Η πολιτική σου θα πρέπει να είναι συγκεκριμένη για το τι κάνεις και ποιος είσαι ως επιχείρηση.

Κατά τη δημιουργία της πολιτικής επιστροφής, διατήρησέ την απλή και κατανοητή.

5. Ρύθμιση αυτοματισμών Εmail Marketing

Το μάρκετινγκ μέσω Email είναι απαραίτητο και η τμηματοποίηση της λίστας των πελατών σε ομάδες θα σε βοηθήσει να εξυπηρετήσεις καλύτερα τους πελάτες σου. Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πρέπει να ληφθούν υπόψη στη συνολική στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου ηλεκτρονικού εμπορίου.

α. Έχεις ένα αυτόματο email πριν από την αγορά.

Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πριν από την αγορά που στέλνεις πρέπει να στοχεύουν δυνητικούς πελάτες που είναι κατάλληλοι για τα προϊόντα σου, αλλά δεν έχουν αγοράσει ακόμη τίποτα από το ηλεκτρονικό σου κατάστημα. Υπάρχουν πολλά δημοφιλή εργαλεία όπως το MailChimp που ενσωματώνονται σε διαδικτυακές πλατφόρμες κατασκευής ιστοσελίδων για να σε βοηθήσουν να ξεκινήσεις.

Ορισμένα email προ-αγοράς που θα μπορούσες να στείλεις είναι να ευχαριστήσεις κάποιον για την εγγραφή του στη λίστα των email σου ή να του προσφέρεις μια έκπτωση.

β.Δημιούργησε αυτόματα Email για εγκαταλελειμμένα καλάθια αγορών.

Τα Email αυτά αποστέλλονται σε αγοραστές που έχουν προσθέσει προϊόντα σε ένα καλάθι αγορών, αλλά για οποιονδήποτε λόγο, δεν έχουν κάνει check out. Αυτά τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αποστέλλονται συνήθως ενημερώνοντας τους πελάτες για τα αντικείμενα που παραμένουν στο καλάθι τους και προτρέποντάς τους να κάνουν μια αγορά.

Μπορείς επίσης να αποφασίσεις να συμπεριλάβεις έναν κωδικό έκπτωσης ή κουπονιού για να ενθαρρύνεις τους πελάτες να αγοράσουν τα είδη που έχουν τοποθετήσει στο καλάθι αγορών τους και δεν προχωρήσαν σε αγορά. Η προσφορά περιορισμένων εκπτώσεων θα τους αναγκάσει να ενεργήσουν πιο γρήγορα και να ολοκληρώσουν τη διαδικασία αγοράς το συντομότερο δυνατό.

γ. Στείλε email μετά την αγορά του πελάτη.

Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μετά την αγορά τροφοδοτούν τους πελάτες και συχνά οδηγούν σε επαναλαμβανόμενες πωλήσεις. Αυτά αποστέλλονται αφού ένας πελάτης πραγματοποιήσει μια αγορά στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα. Περιλαμβάνουν συνήθως πληροφορίες παραγγελίας, μαζί με ένα μήνυμα που ευχαριστεί τον πελάτη για την πραγματοποίηση της αγοράς.

6. Προώθησε την επωνυμία και το ηλεκτρονικό κατάστημα.

Μια προωθητική στρατηγική δεν πρέπει ποτέ να παραληφθεί. Η προώθηση της επωνυμίας και του eshop σου αποτελούν βασικά στοιχεία της επιτυχίας σου στο διαδίκτυο.

α. Κάνε δοκιμή του eshop σου για να βεβαιωθείς ότι όλα λειτουργούν.

Πριν βγεί online το eshop σου, βεβαιώσου ότι όλα λειτουργούν σωστά. Όλα τα κουμπιά και οι φόρμες πρέπει να είναι πλήρως λειτουργικά.

Για να το διασφαλίσεις, δοκίμασέ τα κάνοντας κλικ στους συνδέσμους και συμπληρώνοντας τις φόρμες. Θα πρέπει επίσης να περάσεις από τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς σαν πελάτης.

β. Ξεκίνα να προβάλλεις διαφημίσεις στα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης.

Οι διαφημίσεις στα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης είναι πολύ φθηνές, γι ‘αυτό και πολλοί άνθρωποι αποφασίζουν να τις χρησιμοποιήσουν. Σου επιτρέπουν να ξεκινήσεις με μόλις 5 ευρώ/ημέρα.

Ένα άλλο σπουδαίο πράγμα για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ότι η πλατφόρμα διαφήμισης σου επιτρέπει να εστιάζεις σε συγκεκριμένους χρήστες. Μπορείς να στοχεύσεις συγκεκριμένους πελάτες σου και να φιλτράρεις τις διαφημίσεις σου κατά τοποθεσία, ηλικία, φύλο και άλλα δημογραφικά στοιχεία.

Για να ξεκινήσεις με τις διαφημίσεις αυτές πρέπει πρώτα να δημιουργήσεις έναν επιχειρηματικό λογαριασμό στο Facebook. Από εκεί, θα μπορείς να ρυθμίζεις και να προβάλλεις διαφημίσεις μέσω του συστήματος διαχείρισης διαφημίσεων.

7. Συμβουλές για τη συντήρηση του νέου διαδικτυακού σου καταστήματος.

Όπως και οτιδήποτε άλλο, το νέο ηλεκτρονικό κατάστημα πρέπει να διατηρηθεί. Εναπόκειται σε εσένα να το ελέγχεις συχνά για να διασφαλίζεις τη σωστή λειτουργία του αλλά και στην εταιρεία που έχεις επιλέξει να κατασκευάσει το ηλεκτρονικό καταστημά σου.

α. Έλεγξε για νέες ενημερώσεις.

Πρέπει πάντα να ψάχνεις τρόπους για να βελτιώσεις το ηλεκτρονικό σου κατάστημα. Ένας τρόπος για να το κάνεις αυτό είναι να διασφαλίσεις ότι το περιεχόμενό σου είναι ενημερωμένο. Αυτό είναι απαραίτητο γιατί διασφαλίζει ότι οι πελάτες λαμβάνουν τις πιο ενημερωμένες πληροφορίες κάθε φορά που το επισκέπτονται.

β. Δημιούργησε αντίγραφα ασφαλείας.

Είναι σημαντικό να διασφαλίζεις ότι δημιουργούνται συχνά αντίγραφα ασφαλείας των αρχείων του ηλεκτρονικού σου καταστήματος. Για να είσαι ασφαλής, είναι καλύτερο να διατηρείς ένα αντίγραφο για το ηλεκτρονικό κατάστημα στον υπολογιστή σου ανά πάσα στιγμή και να δημιουργείς αντίγραφα ασφαλείας σε τακτική βάση.

γ. Αξιολόγησε τους συνδέσμους του διαδικτυακού σου καταστήματος.

Τόσο οι εσωτερικοί όσο και οι εξωτερικοί σύνδεσμοι πρέπει επίσης να ελέγχονται σε τακτική βάση. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό όταν έχεις εξερχόμενους συνδέσμους που συνδέονται με άλλους ιστότοπους καθώς η διεύθυνση URL στον ιστότοπο προορισμού ενδέχεται να αλλάξει ή να έχει διαγραφεί.

Με λιγα λόγια…

Τώρα που έχεις οπλιστεί με όλα αυτά τα εργαλεία και τις πληροφορίες, ποιο είναι το σχέδιό σου για να προχωρήσεις; Είσαι έτοιμος να δημιουργήσεις ένα ηλεκτρονικό κατάστημα;

Δεν θα είσαι ποτέ 100% έτοιμος, για αυτό ξεκίνα τώρα!

Σου δώσαμε όλες τις συμβουλές και τα εργαλεία που χρειάζεσαι για να πετύχεις, υπάρχουν όμως πολλά ακόμη. Έλα να μιλήσουμε !